Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si dette til alle som skal ta keisersnitt.

Tror dere bare skal kjenne på denne redslen og leve med den. det er helt naturlig å være redd før et så stort inngrep.

Jeg var selv drit redd med første KS og selv om det var en fantastisk opplevelse og alt gikk veldig bra, er jeg like redd denne gangen. Skal ha KS i desember.

Så lykke til alle sammen og ikke vær redd for å si at dere er redd. Personalet vil ta ekstra hensyn dersom dere beskriver redslen.

Fortsetter under...

det er ikke alltid lett og la det vær og ikke ha redsel. Har hatt en akutt keisersnitt og akutt katastrofe keisersnitt. Den første kunne jeg nok overleve med og ikke tenke på det i det heletatt,men den andre var helt grusomt hvor det var snakk om liv og død. De skjærte meg på magen og jeg kjente det uff ,de tok narkose på meg og jeg ble plutselig borte ,trodde jeg var dø. Når jeg våknet var jeg helt fra seg og viste ikke hvor jeg var. Helt forferlig. Og ikke snakk om før alt dette så kom jo morkaken ut ,og masse folk inn i rommet mitt der hvor jeg stod med masse blod mellom beina og de sa vi har bare 10 minutter på oss.uff kan ikke forstå at de tar siste minutt for godt og at alt vil gå bra. det kunne virkelig godt gale. Og nå skal jeg ha min 3 fødsel med planlagt keisersnitt. Tenker ikke på det som har skjedd meg,men noen ganger kommer redsel av seg selv,helt grusomt og man blir så redd uff.

Lykke til jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...