*Troika* Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Det er kun gått 9 uker !! etter fødsel til jeg oppdaget blod på papiret etter toalett besøk. Det er ikke mye. Er dette mensen eller hva????? Jeg fullammer. Noen erfaringer?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Det er jo noen som får den igjen så fort ja, dette er veldig individuelt. Men er det lenge siden renselsen din var ferdig?
*Troika* Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 Ble vel ferdig med renselsen etter en 5-6 uker. Det kan vel ikke begynne å blø igjen etter så lenge, tror du?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Nei, hvis det har gått så lang tid, høres det vel mer ut som mens kanskje ja!
*Troika* Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2009 æsj da...håpet at det skulle gå lenger...
hurra1234 Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Samme skjedde meg nøyaktig etter ni uker. Første mensten var kort og lys, men fikk en som varte en uke månden etter. Jeg fullammer også og synes det er veldig rart at mensen skal komme så tidlig.
KarinB Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 er nok mensen ja. Det er netopp derfor jeg ble lettere irritert når vi på foreldreforberedende kurs fikk høre av hs at så lenge man ammet på natten skulle det holde so prevensjon....gjelder absolutt ikke alle! Ei veninne av meg ble gravid 3 mnd etter fødsel. hun trodde ammingen var prevensjon. Skjønner i grunnen ikke hvorfor helsepersonell kan gå rundt å si at amming er prevensjon jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå