hildri Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hei dere alle sammen med menn med nedsatt kvalitet!! Ville bare gi dere noen oppmuntrende ord. Jeg hang her inne mye i høst og var superfortvilet når vi fikk svar på min manns sædprøve som viste nedsatt kvalitet. Vi begynte å tenke ICSI og IVF og var superfortvilet for at dette ikke skulle gå. Men uken før vi skulle ta en ny sædprøve for kontroll, ble jeg GRAVID!!!! SÅ DET ER MULIG!!! IKKE GI OPP. Jeg hadde i hele høst masse psykisk stress med jobben min og da dette løste seg ble jeg gravid. jeg vet det er lett å si men jeg er overbevist om at Psyken spiller inn. Så mitt råd er: kos dere i sommer, med god mat, deilig kald rosevin og masse sex!! Så hode og bena opp jenter.... Hilsen meg med lite nurk i magen på 14 uker!!! Skal følge med dere.... (det er så fint forum dette så jeg kan ikke la være å bry meg!)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Åå, tusen takk for en flott innlegg!! Du har helt rett, i sommer skal jeg bare slappe av og koooose meg med sambo! Vi skal teste sædkvaliteten hans i august, om det ikke klaffer i sommer.. Bekymrer meg litt for resultatet, siden det ikke har klaffet enda..og ting ser ut til å være fint hos meg..
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Det er akkurat som å lese om meg selv det der. Vi også sleit og fikk svar på sædprøve som sa at de tikke var liv i svømmerne. Vi skulle ta ny test på han, noe vi ikke rakk. 1 uke etter vi fikk prøvesvaret i posten fikk jeg pos graviditetstest. Nå har jeg ikke bare en gutt på 7 men en snuppe på 6 mnd også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå