Gå til innhold

Maxi Cosi Cabro Fix bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den kommet bra ut i tester? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en stor test over bilseter nylig, tror det var på forbrukerportalen. Du kan jo prøve å søke etter testresultater for barnebilseter.

Skrevet

Vet den kom meget bra ut i test i 2007. Jeg har arvet den utgaven fra min søster, og håper den er bra nok nå også. Fant den ikke på den nye testen som står omtalt her på høyre siden, men fant link til testen fra 2007. Da kom den best ut, riktignok med isofix basen.

Skrevet

Den har vunnet masse tester, bla forbrukerportalen sin i 2006 eller 2007.

I den nye testen nå er INGEN maxi-cosi testet, noe som jeg syntes var veldig rart=S

Siden de vant sist...

Uansett vi har hvertfall kjøpt det til den lille i magen. Og det virker veldig bra=)

Skrevet

Finner ikke testen nå, er sikkert den fra 2007..

Vi har kjøpt denne. Mest fordi den ser ut til å ha lengste ryggen og "ligger" litt mer enn Graco sin. (sto mellom de to).

Ikke fått brukt den enda;) Men forhåpentligvis blir den tatt i bruk i løpet av noen dager;)

Skrevet

Årsaken til at den ikke er med på den nyeste testen er for at det ikke er gjort noen endringer på den siden sist test den var med på. Dermed kan man sammenligne poengene til maxi cosi direkte med poengene til stolene på den nyeste testen. :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...