Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 har 18 dager til termin,men føler meg "ferdig".. hadde ikke gjort noe om babyen bestemte seg for å komme NÅ.... er kjedelig å være i permisjon når det er surt og kaldt ute.. blæh.. vil ha sommer!!!!!!! (har vaska hele huset og endelig kommet til bunns i dungen med klær på vaskerommet..så nå sitter jeg her da..)
skilt Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Er akkurat like utålmodig som deg :-) Så en fattig fattig trøst er hvertfall at du ikke er alene!! Tenk vi har holdt ut disse lange månedene, og den siste innspurten her skal vi jammen klare!! Det er uansett ikke lenge til vi begge har hver sin baby i armene, og da vil disse dagene med venting og klaging være forsvunnet som dugg for sola Jeg for min del er utålmodig, men har eksamen på mandag, så jeg har ikke lov å bli utålmodig på ordentlig før den er overstått, hehe
Esmiluni Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Å, ja! Jeg vet hvordan du har det!! jeg har 16 dager igjen i dag og prøver hele tiden å tenke at jeg bør være tålmodig, og at babyen bare har godt av på være i magen min til termin, men jeg er rett og slett lei! Mannen min vil at barnet skal drøye sin ankomst til juli, for da får han 10 ukers farspermisjon... Det er jo jeg som kjennet tyngden, sliten kropp, hyppige kynnere og murringer... sukk... Jeg er uansett sjeleglad for at jeg har kommet så langt i sv.skapet som jeg har Jeg SKAL klare å holde ut ;D
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2009 hehe. skal nok klare å holde ut.. har vel egentlig ikke no valg.. men som du sier...kynnere og murringer.. og i tillegg har jeg de siste dagene blitt skikkelig øm og vond nedi skambeinet.. går skikkelig rart..ser ut som jeg har bæsja mej ut når jeg går.. hehe.. søtt
❤Silly Dilly ❤ Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 I hear you,sister;) Utålmodig og lei er fornavnet..Kynnere og murringer på høyt nivå, men skjer ikke noe.. Huff.. Har 10 dager igjen til termin i dag..
juli-jenta Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Henger meg på denne tråden her:) Venter og venter på lillemor, merker at kroppen har endret seg litt, det murrer i magen, kommer noe "gruff" i trusa osv...Var hos jordmor i dag, og hun sa at jeg kan gå slik i flere uker ennå, har termin 4.juli. Håper virkelig det skjer noe før, det er litt slitsomt nå. For pappa sin del så er det jo fint å vente til 1. juli da...meeen...! Det eneste "lyspunktet" nå er sola, og jaggu meg er den borte bak en lass med regnfulle skyer...Buhu! *klage, klage* :=))
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2009 hadde vært greit å venta til 1 juli ang. den pappapermisjonen. men akkurat det bryr mej lite for øyeblikket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå