Gå til innhold

Noen på Oppsal som vil være dagmamma til en nydelig jente fra august/sept.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.'

Har ledig plass fra høsten av, on dere ikke for dagmamma på opsal.

Jeg bor på manglerud og det er ikke lange veien om dere har bil. har passet barn fra opsal.Lang erfaring med barn og gode referanser.

Gindi

Hei jeg er en dame på 35 år .mamma til 2 små barn en på lit over 3 .andere er fød 30 juli 2008 .jeg bor på Bogerud .jeg har bra erfaring med barna jeg kan passe på deres barn.for mer info kan sende meg pm . [email protected]

hilsen Ary

• 2 måneder senere...

Hei. Vi er to jenter på 28 og 30 år, som planlegger å begynne som dagmamma fra høsten til 2-3 unger i tilleg til våre egne sønner som blir 1 år i oktober og desember.

En av oss bor på Manglerud, i et hus på 150 m² Det er både røyk og dyrefritt og ligger i et rolig område uten trafikk.

Huset har et lekerom på 16 m² med mange forskjellige leker. I tilleg har det en terasse og stor hage, hvor barna kan leke og sove i vogner.

Vi vil prioritere å være mye ute derfor planlegger å kjøpe en sandkasse og sklie!!!

Vi har begge god erfaring og gode referanser fra tidligere arbeid og jobbet som Au-Pair i to år i tilleg til den som dagmamma i henholdsvis ett og to år.

Tar imot barn både på fulltid og deltid. Dagsrytme og kost avtales med foreldrene, ettersom de kjenner barna best.

Dersom du har spørsmål kan du ta kontakt med oss via telefon eller mail.

Hilsen Elena og Anna.

e-mail: [email protected]

tel.: 48045441 (Elena) og 94148219 (Anna)

Annonse

Hei.

Jeg skal være hjemme i ett år til, med sønnen min på ett år. Jeg er dagmamma for ei jente tre dager i uka og har mulighet til å ha ett barn til noen dager i uka.

Jeg bor på Oppsal, like ved marka og har fin lekeplass rett utenfor.

Hvis dette er interessant ta kontakt på tlf: 908 65 899

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...