Gå til innhold

gravid tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste mens første dag var ca 7 mai. Etter p-pille slutt i september har syklusen vært som en klokke på 30 dager. Jeg skulle derfor hatt mensen nå 7 juni..fortsatt ikke kommet.

Hadde avbrutt samleie rundt eggløsning, avbrutt i den forstand at han hadde drukket såpass mye øl at det ikke gikk.. ha ha sånn er det på ferie;) så mitt sp.mål er jo om det allikevel kan ha kommet noen dråper da?? Skal få tatt en test, vet jo at det er eneste sikre svar men nyskjerrig på om noen andre har vært borti lignende??

God fredag allesammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Exactly the same, bortsett fra ølen da. Avbrutt i den forstand at vi ikke helt hadde planlagt å gå inn for å bli gravide. Samme datoer og alt her. Sitter og venter......

Skrevet

ja det går det men sansynligheten er ikke kjempestor vil jeg tro. lykke til:)

Skrevet

hei Belli!

ikke planlagt helt her heller men veldig koselig om det skulle skje.. er vel best å ta en test iløpet av helga..kan jo bare være være kroppen som hopper over en mens..selvom det ALDRI har skjedd verken med eller uten p-piller.

Skrevet

For maaange år siden ble jeg gravid med noen få dråper sæd,gikk tom på p-piller,men hadde glemt et par piller. Hadde drukket masse og rakk akkurat å trekke seg ut,trode han, men de få dråpene resultere i en gutt som nå er 15 år,så ja,det er mulig, og typisk når man ikke planlegger, men angrer ikke asså. Lykke til. klem

Skrevet

t.o.m på p-piller skal det stå,hehe

Skrevet

sent igår kveld kom mensen.. nesten en uke for sent.. regna jo med at det kom til å skje, er bare så uvanlig at den er forsinka i det hele tatt.. og ikke har jeg tenkt på at jeg kunne være gravid heller, så jeg har ikke stressa kroppen og huet med tankevirksomhet...

skjedd noe hos deg, belli???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...