Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bifil og singel og trives med det. Jeg har lenge hatt ett ønske om barn. Men jeg ønsker at barnet skal ha en far også, selv om jeg ikke er sammen med denne mannen. Har tenkt på evt homofile menn, par eller singel som ønsker det samme. Og så bor i nærheten av meg, slik at vi kan ha delt foreldreomsorg, og at barnet får sett begge parter mye. Kjemien mellom meg og mannen/mennene må selvfølgelig stemme også!

Men vet ikke om dette er mulig? Kjenner selv ingen homofile som ønsker seg barn akkurat med det første.

Noen tips ang hva jeg kan gjøre?

Skrevet

Da har du kommet helt feil.

Dette er ett sted for folk som har skal / har barn via donor, altsa INGEN far til barna sine.

Skal være forum for det du leter etter på http://www.gaysir.no/

Prøv der.

Lykke til!

Skrevet

Mange her inne advarer oss mot ham, så jeg anbefaler ut i fra det jeg har lest at du ikke vurderer denne personen. Søk på sverremart så får du se de tidligere innlegg her inne. . .

Skrevet

Jeg vil bare si, tenk deg om! jeg ville i alle fall valgt en far som jeg kjente veldig godt. husk at du må forholde deg/samarbeide med han i mange år. kanskje så viser det seg at du ikke liker han i det hele tatt etter en stund. jeg vil sterkt råde deg til å bruke donor via klinikk. der er spermen sjekket for sykdommer, og du risikerer derfor ikke å få hiv på kjøpet.

nei, tenk deg om.

Skrevet

Og da var SverreM/spermadonator her igjen...

er det mulig?! Du gir deg virkelig ikke med å prøve å få spred dine syke gener og hiv? SverreM MÅ alle holde seg unna, han er mentalt syk, og har hiv - har krevd foreldreretten og lagd et helvete for de stakkars kvinnene som har vært naive/desperate nok til å bruke han.

Kan ikke noen bare politianmelde han nå? for krenkelser her inne - nå må det var nok, så slitsomt at han skal utgi seg og lage fiktive jenter som skravlejenta her for å lure stakkars kvinner med barneønske.

Administrator? kan du ikke nå få stoppet han en gang for alle?

Skravlejenta er 99 % han, "hun" har lagt inn mange syke innlegg tidligere som har blitt slettet. Hver så snill å bare få han politianmeldt.

Noen av jentene som som jobber eller kjenner noen i politiet som kunne fikset det?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei, jeg synes du skal gjøre det du føler for. Det er ikke noe fasitsvar jeg kan gi deg. For det store flertall er donorinseminasjon i Danmark det riktige mens noen få velger en donor de finner via venner eller på nettet. Jeg ønsker deg lykke til

Skrevet

Helt feil kan hun da virkelig ikke ha kommet. Hvis man ikke kan spørre om det her inne, vet jeg virkelig ikke hvor man kan spørre noen om en slik problemstilling. Her er det jo mange folk med forskjellige bakgrunner/erfaringer, forskjellige ønsker og forskjellige motiv.

Jeg er ny her selv, men jeg har lest mange innlegg de siste dagene og det er da vitterlig folk her som også vurderer den varianten.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg er en homofil mann på 29 år som ønsker meg barn på den måten som du beskriver. Delt omsorg og god kontakt med familie på både mor og fars side.

Hører gjerne fra deg hvis du kunne tenke deg å bli bedre kjent med meg.

Skrevet

Hei.

Hvis du velger å satse på å få et barn med en person du ikke kjenner. Bruk GOD tid til å bli kjent med personen, personens verdisyn, holdning, ønsker og om kjemien for varig kontakt (samarbeid til barnet er 18 år)

Ei bekjent av meg ble uplanlagt gravid etter en tilfeldig sex. De var tiltrukket av hverandre i starten, nå er hun 8 mnd på vei og de er i konflikt med hverandre. Hun føler seg presset av barnefaren som stiller krav hele tiden - bla oppdragelse, hvor hun og barnet skal bo, osv. Jeg opplever noe av kravene fra barnefaren som urimelige. . .

Jeg har vært vitne til den krangelen en stund og priser meg lykkelig for at jeg kan kose meg med gravidteten uten noe form for diskusjon, konflikt, kompromiss m.m. Godt å tenke på at jeg kan planlegge og legge til rette for barnets oppvekst uten å måtte krangle med noen om det.

Dessuten er donor via klinikk veldig betryggende ift sykdommer, psykisk helse og er anonym :-) akkurat det jeg ønsket. Får jeg en livspartner en gang i framtiden håper jeg at han vil ta del i barnets liv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...