Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i uke 22 og siden påsken har jeg hatt vanvittige smerter på høyre side av korsryggen. Det har kommet og gått i sånn 1-2 ukers perioder med en liten stund i mellom. Jeg merker noen dager i forveien at det begynner å bli bittelitt vondt og så er det en eller annen bevegelse som skal til som gjør at det setter seg, og da setter det seg helt sykt. Det kjennes ut som noen stikker 100 strikkepinner inn på samme sted. Og det lille punktet på høre siden av korsryggen er liksom roten der det verste er men det sprer seg i slags strålinger oppoverryggen og nedover høyre siden av rompa og det høyre låret.

I de uke-2ukers periodene hvor det er vondt er det vanskelig å gå uten å se ut som jeg er vannskapt og når det er på det verste låser liksom ryggen seg sånn at jeg går foroverbøyd og ikke klarer å rette meg opp. Vanskelig å sette seg ned og trenger da som oftest hjelp til å komme meg opp. Klarer ikke å mobilisere smertene da alle bevegelser kan utløse et smertehyl og tåresprut.

Forrige gang dette skjedde var da jeg lente meg ned i dusjen i leiligheten min da jeg var alene og jeg klarte ikke bevege meg. Resulterte i å ligge naken alene på gulvet i en time.

Har ikke ekstremt lyst til at dette skal skje for 4.gang siden graviditeten startet, og hadde derfor vært greit å finne ut hva det er slik at jeg kan prøve å få noe hjelp for det.

Hilsen littegranne fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140245582-er-det-bekkenl%C3%B8sning-mon-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...