Frøken B ღღ Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Skulle jeg hatt? Har jeg? Vel... Samboeren mener jeg bør vente noen dager med å teste, men i dag er jeg 14 dpo og siden jeg begynte å føre oversikt over menstrasjon og eggløsninger så har jeg aldri hatt hverken kortere eller lengre lutealfase. Jeg vil teste i morra tidlig, men jeg har bare en test igjen og bør kanskje smøre meg med den tålmodigheta jeg ikke har. Jeg VIL teste og jeg VIL at den skal være positiv. Får jeg vilja mi i morra?
Helga80 Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Syns du skal spørre deg selv om hvordan du vil reagere dersom du får en skyggestrek eller så svak positiv at du blir usikker..? Evt. negativ test, men fortsatt ingen mens..? Hehe, er vanskelig å vente ja, hadde det vært meg som var så utålmodig hadde jeg testet imorgen tidlig, og heller kjøpt ny test ved behov:-) Hvis syklusen er som normalt er det god sjangs for å få positiv test 14 dpo iallfall:-) Lykke til B
Frøken B ღღ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 Jeg skulle liksom være beinhard mot meg selv og ikke teste i dag. Nå er det fortsatt ikke tegn til noe tantebesøk og det blir nok testa i morra tidlig. Snakk om å føle seg som en nyforelska 14-åring! Et par sommerfugler i magen i dag, ja.
Musemor med tre søte små Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Syns du er flink, jeg. Klart å komme til 14 DPO uten å teste. Er bare 6 DPO og jeg sliter ;-P Og, ja jeg vet der er for tidlig, alt for tidlig.
Puppen og lillemor Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Hei, mulig jeg er dum..eller bare veldig ny når det gjelder dette blir gravid opplegget.. men 14DPO?eller 6DPO og for tidlig å teste? Jeg trodde mange tester kan gi utslag allerede 4 dager FØR IKM???
Musemor med tre søte små Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 DPO betyr days past overlation (eller hvordan det nå skrives), dager ette eggløsning. Med andre ord. 14 DPO er IKM og 6 DPO er 8 dager før IKM, og dermed for tidlig å teste
Puppen og lillemor Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 aha.. jeg trodde det var dager på overtid.. lærer stadig nye ting her inne TAKK! :0)
Frøken B ღღ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2009 Jeg greide ikke å dy meg for å teste. Den var POSITIV!!! Laget en egen tråd her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/140249401 Hilsen fra B - laaaaangt der oppe i skyene.
Frøken B ღღ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2009 Tusen takk for alle gratulasjonene. Det føles ikke helt virkelig enda, men likevel så greier jeg ikke helt å kjenne bakken under meg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå