Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sportsvogn, helst med tre hjul.

Den må være lett, fin å trille, også på grusveier.

Helst slik at barnet kan være vendt mot meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

quinny er den eneste jeg kommer på da=)

Hadde Quinny Freestyle Comfort 3xl og var fornøyd med den! Men liker simoen min best;-)

Skrevet

Vet at det er mange som er superfornøyd med OTH og Easy Walker. Har bare prøvetrillet begge, men de virker som en drøm å kjøre. Hvordan de er på grus vet jeg ikke, men tror de er så gode som trehjulinger kan være:)

Skrevet

Jeg har easy walker sky og den er virkelig en drøm å trille. Jenta mi trives også utrolig godt i den, både når hun sitter og når hun ligger. Hun er bare 6 mnd og vi har akkurat begynt å bruke sportsdelen. Men er super fornøyd!

Den er veldig lett (7.5 kg) og er lett og legge sammen og plassere i bilen.

Det eneste minuset er at den ikke kan snus mot oss. Men det er nok mest for vår del av vi savner det. hun syns det er veldig greit å se seg rundt.

Skrevet

Jeg har OTH og er superfornøyd :-) Ville tittet på www.barnevognguiden.no for masse anmeldelser/kritikk etc.

Skrevet

Tre hjul og vendt mot seg selv er vel tilnærmet umulig å oppdrive tror jeg, med unntak av Teutonia spirit s3. Selv går jeg rundt og sikler på Easywalker Sky som en ren sportsvogn, men den er vel kanskje litt i dyreste laget når jeg har en flott Emmaljunga City Cross som sportsvogn fra før (for i den kan jo også barnet sitte vendt mot deg)

Skrevet

Vi har TFK joggster Twist og er superfornøyd. Stor kalesje, og ryggen kan justeres fra liggestilling til helt rett rygg. God og dyp, noe som er supert både på uværsdager og fin dager. Denne vognen kan man bruke opp til 3 år.

Den store ulempen er selvfølgelig at den ikke er vendt mot deg. Men det er en luke i kalesjen som gir det mulighet til å titte ned på småtten. Jeg skulle gjerne hatt en vogn som vender mot meg, men da hadde jeg måtte gå på akkord med mange andre krav. De blir hvertfall tilfredsslit med TFK`en

Skrevet

Takk for tips, får kikke meg litt rundt:)

Har en Emmaljunga Mondial med sportsvogn fra før, og har vært veldig fornøyd med bagvogna. Men hadde vært deilig å hatt en litt lettere vogn også, nå som vi skal begynne å bruke sportsdelen snart, men vi får se.

Kommer litt an på pris også, og mannen var visst ikke heeeelt enig i at vi trengte en vogn til;)

Er kanskje ikke så viktig at den kan være vendt mot oss, når vi har en annen vi kan bytte på med heller... hmmm... Vanskelig dette altså!

Skrevet

Vi har Easywalker Sky, og er kjempefornøyd med den. Nå har vi riktignok ikke begynt å bruke sportsdelen ennå (mini er 4 1/2 måned), men kan gå god for at den er veldig god å trille, og lett å manøvrere. Den egner seg både på slapseføre, grusveier, asfalt og er veldig grei å ha med å gjøre på butikker fordi den svinger lett. Den er også veldig stødig til å være en 3 hjuling. Lett er den også, og den blir liten når den klappes sammen.

Jeg har også hørt at Teutonia S3 er bra, og fordelen med den er jo at det går an å vende den begge veier.

Skrevet

Du skulle hatt en Emmaljunga City Cross vettu, veier bare 11 kg;) Men jeg må si at jeg ELSKER at hun kan sitte vendt mot meg i sportsdelen, noe annet hadde vært litt trist synes jeg, spes nå i starten. Vi prater sammen og koser oss på tur ilag, og jeg har god kontroll på både smokk og baby;)

Skrevet

Hehe, jooo... men vi bor langt der oppe i iskalde nord og var nødt til å ha den vogna med den aller største bagen for å få plass til bebis og stor voksi til hun var nesten 6 mnd.

Så så langt er vi strålende fornøyd med mondialen;) Har egentlig ikke tenkt på at den er tung heller, men etter å ha prøvd en liten lett trehjuling innser jeg jo at den ER tung! ;)

Og mitt argument er jo at siden vi skal tilbringe sommer og høst i Oslo, så trenger vi en lettere vogn. Vi gjør det ikke sant? Selv om vi har stor stasjonsvogn, så tar jo vogna hele bagasjerommet, og den er vanskelig å dra på shopping med. Nå er det pappan som skal ha permen til høsten da, og da blir det vel ikke så mye shopping på de, men uansett trenger vi jo en barnehagevogn etterhvert, ikke sant?!

Og da hadde vi sluppet å ta med oss mondialen på flyet.

Og den Easywalker Sky så jo fiiin ut da:)

Må bare smøre mannen nå så;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...