*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg sitter i sofan nå med datamaskinen over bena, også skulle jeg rette på trusa og kjennte at den er helt våt! Ikke så mye at det er kommet på buksa eller sånn, men jeg har nettopp vært på do og ikke følt antydning til tissetrang etterpå??
meandmylittle Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Ta på deg et bind og ring føden om det kommer mer i bindet!
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Men det er helt uten farge?? så det vises ikke i bindet en gang?
meandmylittle Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Hmmm.. ring føden du! Men om det er vannavgang vil jeg vel tro man kan på en eller annen måte se det i bindet? ihvertfall at det er vått? lykke til:-)
meandmylittle Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Der kan du se,det hjalp med sex:-)hehe..kjerringråd funker som bare det:-)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Ring føden.. Jeg hadde det samme, de tok test av vannet som hadde kommet på bindet for å se om det var fostervann..
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Friskt fostervann er uten farge, og de på føden kan lukte om det er fostervann som har kommet.. Bare å ringe føden:)
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2009 Jeg tok på bind, og det er kommet så lite at det kan ikke en gang kjennes i bindet. Men det er en merkelig lukt jeg ikke har kjennt før? Det er ikke kommet så mye, så hvis det er fostervann, burde det ikke komme mer i nermeste fremtid da eller? ivartfall litt til?
Studine mevik Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Det kan også være helt tyntflytende utflod. Det er gjennomsiktig eller såvidt litt hvitt. Kjennes nesten ut som rennende vann når det kommer. Det kan lukte litt eller ingenting. Er du i tvil er det uansett lurt å ringe føden. Det kan jo være en liten fostervannslekkasje og det kan de finne ut av på sykehuset
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 Det kan være en liten lomme med fostervann som lekker ut for eksempel. Uansett bør du ringe føden og fortelle dem om det slik at du får komme inn til kontroll, og hvis det er fostervann kan du sannsynligvis belage deg på skikkelige rier snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå