Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Denne uka føles det som om jeg har vært trøttere enn normalt på kveldstid.. Nå er klokka 21, og jeg holder på å sovne.. Vanligvis er vi oppe til 23-24 tiden hver kveld.. Mandag sovnet jeg på sofaen etter jobb (pleier ikke å gjøre det)..og i går var jeg på kurs på 18-20, og klarte nesten ikke holde øynene åpne! Det var helt grusomt! Håper det er et tegn på at noe er i gjære! Jeg er 10 dpo i dag..
2010 Mammaen Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Huff, nesten fælt å si at det er positivt, men det høres positivt ut faktisk :-) Lykke til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Hehe, takk for det.. Har ingen følelse av at noe er annerledes enn tidligere pp'er..så jeg er veldig forberedt på at mensen kommer søndag eller mandag.. Jeg har ikke tenkt til å teste noe med mindre mensen uteblir.. Så får bare smøre meg med tålmodighet de siste dagene..
2010 Mammaen Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Ja, tålmodighet er en dyd! Det går jo an å teste i løpet av helgen vel, 12 dpo bør vel gi et rimelig sikkert svar i de fleste tilfeller? Sånn i tilfelle tålmodigheten er oppbrukt ;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har sluttet å teste før ikm.. :-P Har gjort det så mange ganger i starten av prøvetiden, så etter at jeg nådde et visst antall pp'er sluttet jeg å kjøpe tester.. Nå blir det kun test hvis mensen ikke dukker opp til tiden! Noe som ikke har skjedd hittil.... Bare 2-3 dager igjen nå
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Tvi tvi for deg egget:) Jeg har tatt mine siste to piller i 2. og doble pergokur.. Nå må det bare skje noe her. Håper inderlig den sitter hos deg denne gangen..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2009 Takk i like måte!! Når er din ikm? Jeg tror egentlig ikke på noen spire denne gangen..men, håper selvfølgelig..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Jeg krysser fingrene for deg!! Hold meg oppdatert da!! klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2009 Tusen takk for det Oppdatering kommer garantert når/hvis mensen kommer, eller om jeg har en spire i meg Håper det går bra med deg! Om jeg får mensen nå, så tar jeg en pause fra Anny i sommer.. Slik at jeg ikke tenker så mye på babyprøving..bare prøve å kose oss..
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har vel ikm rundt den 4. ihvertfall det jeg fikk sist. skulle hatt den 6. men fikk visst kortere syklus på pergo.. hmmm Denne gangen skal vi ikke gå glipp av en eneste dag i senga..hehe.!! Masse masse kos. Har el til uka og skal på innvendig ul på torsdag:) Håper det er mer en ett stimulert egg denne gangen:)
Musemor med tre søte små Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Egget: Lykke til. Heier på deg. Det er så utrolig kipt når det tar tid. Og resten, lykke til meg dere også ;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2009 Okey.. Krysser alt for deg nå!! Må oppdatere meg på tråden vår etter UL på torsdag da!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 12. juni 2009 Tusen takk for det mor, far og tut Heier på deg også!! Håper sommeren blir en lykkelig tid for oss alle!!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 12. juni 2009 #14 Skrevet 12. juni 2009 jepp det skal jeg gjøre:) er suuper spent!! La oss håpe at dette er en fruktbar sommer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå