Gå til innhold

Trenger tips om søskenvogn (22 mnd i mellom)

Anbefalte innlegg

Størstemann er liten av vekst og ikke så kjapp til beins. Regner med at han vil sitte i vogna en stund enda og vil derfor kjøpe søskenvogn nå som nestemann er like om hjørnet.

Krav: Må ikke være for stor. Jeg tar mye offentlig transport og ser ikke for meg at det blir gjennomførbart med en kjempestor vogn.

Jeg har derfor sett på Phil&Teds ettersom den er liten og kan brukes til noe når det bare er èn unge som skal sitte i vogna. Men den skuffet meg gjennom at babyen ligger med hodet i "trekken" (alternativt helt innelukket) og at storebror sitter veldig "utsatt" til, som på utstilling og overhode hverken lunt eller beskyttet mot være og vind....

Vurderer derfor en "klassisk" søskenvogn likevel, og kanskje noe sånt som en EasyWalker Duowalker sky. Men den er DYYYYYYYYYR...

I teorien kan jeg vel sette en mykbag i en billig Carena, men den er jo stoooor... men billig.. he he, umulig å bli klok på dette og jeg vil jo gjøre det riktige valget ettersom det er en stor invistering...

Vi bor på vestlandet så det er ikke spes kalde vintre å tenke på, men mye regn :S

Tar i mot alle tips og råd!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...