Snupi27 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 jeg la merke til det i går ettermiddag.. jeg så med engang at det var noe gærent. halen hang rett ned klistret til rompa lixom og ned i gulvet. jeg prøvde å ta på den, han reagerte ikke på det.. jeg prøvde å løfte den opp og slippe den og den datt rett ned igjen i samme stilling. den er sånn i dag og så jeg bestilte time hos dyrlege i morgen.. den ser bittelitt bedre ut nå. den er ikke klistret til rompa lenger men henger fortsatt ned.. stakkars katten vår (og lommeboka vår =P)
Gjest Tale30 Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Ka den være knekt kanskje? Dere finner heldigvis ut av det. Halen er jo veldig viktig for katten, både for balanse og kommunikasjon..
Snupi27 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 de sa det kunne være alt fra et infisert sår til knekt hale.. men burde jeg ikke ha kjent et eller annet om den er knekt? eller at han har vondt når jeg tar på den? ja, vi må finne ut av det.. han ser så tufs ut med halen rett ned.. det er ikke likt han..ser litt trist ut stakkars..
mamman til to gutter Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Vi hadde en hund som plutselig ikke kunne røre halen og det var fordi den hadde badet i iskaldt vann (hun hoppet ut i et vann midt på vinteren før vi klarte å stoppe henne). Halen hadde blitt lammet pga kulda og det gikk over i løpet av noen dager, så det trenger ikke å være at den har knekt, men helt sikkert lurt å sjekke hos dyrlegen.
tante grusom master of law Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Så bra at du skal til dyrelegen med katten, det er så mange som ikke gjør slikt når dyr er skadet. God bedring til pus!
Snupi27 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2009 jeg syns det er en plikt å følge opp dyr man skaffer seg, spesielt når de er syke eller har det vondt.. =)
Snupi27 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2009 oxo er han jo lille pusegutten min =) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå