rosa76 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har vært veldig "plaget" de siste ukene, og siden morkaka mi i tillegg ligger foran åpningen så er jeg blitt 100% sykmeldt. Jeg ahr en kynner hver time, ca, om natten når jeg sover. Tre ganger så mange når jeg tar det VELDIG med ro på dagtid, og hvir jeg finner på å lage mat, henge opp klær, bade barna, altså hhv rolig aktivitet så får jeg kynnere hver 2 minut og mer. De henger seg opp på en måte -så det kan være kynnere som varer en halvtime og mer enn det. Tar da gjerne et par timer i horisontal stilling før det slipper opp. Jeg er bare 27 uker på vei og litt redd for at det skal gå over i fødsel.litt tidlig ennå, og litt skummelt siden morkaka ligger foran. Hadde mye kynnere i mine to forrige svangerskap også, og sist forsto jeg ikke at jeg var i fødsel engang. (kynnerne var regelmessige og skikkelig ulv-ulv allerede en mnd før termin) Da tok altså fødselen 20 minutter... Nå har samme greiene starta på to mnd tidligere enn sist. Er det fler som har det sånn og som kan berolige meg litt? Har ikke SÅ lyst til å bare ligge på sofaen de neste tre mnd:-)
2prinsesserogbim Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Har det faktisk også som deg.. Er 28+2 og dette har vart et par uker nå... Hatt kynnere siden uke 20 men ikke sånn som nå... De kommer i både mage og rygg og gjer innmari vondt. Kan tilogmed bli regelmessige før de gir seg.. Men første gjekk eg med ekte rier av og på fra uke 35, men jenta kom ikkje før i uke 42... Tok ho med keisersnitt, stor jente.. Da var eg lei.. Eg kan ikkje berolige deg på nåken måte for det er eg ikkje selv ein gang.. Eg er redd eg kommer til å bli drit lei, er litt små lei allerede.. De er ikkje noe godt dette..
Kazaya er fødeklar Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Er i uke 35. Har vel lite kynnere tror jeg. Får de bare når jeg går, bøyer meg eller er i aktivitet. Så jeg tror det er lite i forhold til mange. Høres ut som dere over har mer kynnere enn det som er normalt. Ring jordmor og snakk med henne, greit å være føre var;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå