Gjest Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 hun fikk vaksine i går (5mnd) i går natt så hylte hun i søvne. hun våknet ikke. akkurat som om hun hadde mareritt.. samme gjør hun nå.. skikkelig hulk. hun har hatt feber i dag.. fått paracet. er dette vanlig? det å hyle flere ganger i timen uten å være våken? blir nok null søvn på meg i natt også tenker jeg.. er det noe jeg kan gjøre?
minni08 ♥ Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Slik har jenta mi også vært. Men det har somregel vært kun et par ganger om natta, og da i forbindelse med magevont, en rap som står fast, vaksine ol. Hun roer seg alltid når jeg tar henne opp og holder henne litt.
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Jenta mi fikk vaksine på tirsdag. I går gråt hun i søvne under hver lur på dagen, våknet ikke, men gråt sårt i søvne. Hun fikk feber på ettermiddagen, og kastet opp i store mengder på kvelden. Var sutrete og klengete hele dagen. På natten sov hun godt da, men våknet tre ganger for mat. I dag har hun vært seg selv igjen, stort sett. Dårlig matlyst, og ikke så glad som hun pleier, mer passiv og stille. Men det går vel over;) Vet ikke om det er noe du kan gjøre, men jeg ga en paracet på kvelden i går, mest pga feberen. Men hs sa at hvis hun ble sutrete osv så var det pga vaksinen, og at hun hadde vondt - og da var det bare å gi paracet. Håper dere får en bedre natt i natt:)
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 men Ida sover jo mens hun gjør det kan ikke trøste ho da.. jeg nusser og koser ekstra på ho nå da.. når jeg legger ho. virker som om det hjelper. så sitter jeg en stund sammen med henne til hun sovner.. får bare så vondt av henne :(
minni08 ♥ Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Det gjør snuppa her og. Holder henne godt fast og rugger litt fram og tilbake, men jeg nynner eller sssshhhher. Skjønner godt at du får vondt av henne. Lykke til med natta. Håper den blir fin og rolig:)
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 ja, hun vil ikke ligge på matta si. så det blir ekstra mye kos. men det gjør jo ingenting.. kunne gått sånn med ho hele dagen.. lærer seg å gjøre mye med en arm da hehe. kastet hun opp :S oi. skummelt da.. passiv og stille er virkelig passende ord.. virker som om Ida prøver alt hun kan for å være blid,men hun klarer det liksom ikke.. stirrer bare tomt ut i lufta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå