Gå til innhold

Til Krin og monca*84* - vær snill å se hit pittelitt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg spådd meg selv om når jeg skal ta en graviditetstest som da liksom skal vær positiv..:)

Lurte på om dere kunne ta en titt på kortene dere også for å se om mine "stemmer" siden jeg ikke pleier å spå meg selv:)

Håper dere kan og vil sette av litt tid for å se i kortene deres for min del:)

Tar med fødselsdato om dere trenger det:

Jeg: 13.02.1976

Ole: 02.09.1971

For ikke å påvirke dere legger jeg ut datoen jeg kom fram til i morgen:)

Håpefull hilsen fra Siv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei...

Denne mnd føler jeg at rundt 20 er tiden og teste.. Ellers føler jeg midten av august jeg da... Hvordan samsvarer dette med deg?

Lyst og se på meg?

når blir jeg gravid? og kjønn?

jeg er f 280384

Jeg bruker forresten ikke kort, men intuisjon og av og til pendel..

Hilsen Monica

Skrevet

Hei Monica:)

Koslig at du svarte:)

Jeg skal ha EL rundt den 17, sjekka på kalkulatoren på babyverden, så krysser fingrene for at det sjer noe denne mnd:)

Jeg legger englekort, tarot og vanlig spillekort, denne gangen brukte jeg englekort på oss begge.

Tid å teste her hos meg er rundt 4. august. Er jo ikke so forferdelig langt unna hverandre svarene våre:)

På deg kom jeg fram til rundt 2. juli.

Blir spennende å se...

Da jeg ble gravid med minstemann kom det samme kortet opp 5 kvelder etter hverandre. Tok hintet og kjøpte en test som virkelig slo ut positivt:D

Men jeg tar spåingen på meg selv med en klype salt, siden jeg som sagt ikke pleier å spå meg selv. Tryggest å ikke vite hva som skjer synes jeg...

Skrevet

Bare hyggelig det vet du.. Jeg syntes det er kjempe spennende med kort.. men jeg må bare spørre om noe, hva er forskjellen mellom tarot og englekort? Jeg kjenner til tarot, men ikke engle...

Oi, så spennende da... Håper på dine vegne at det stemmer da=)

Jeg var ferdig med mensen i går så om syklusen min er som den skal denne mnd blir vel ikm rundt starten av juli... Kjempe spennende...

spennende med spåing, jeg er veldig ny i gamet jeg da....

klemklem

Skrevet

Ja det er kjempespennende, men ventetiden er så lang, en utålmodig sjel jeg hehe:)

Krysser fingrene for oss begge jeg:) Forstår jeg deg rett nå så sliter du litt med syklusen? Jeg sluttet på cerazette i påska etter å ha blødd nesten 3 av 4 mnd. Blødde i hytt og pine, èn dag her og 16 dager der, 4 dager slik og 9 dager sånn... Det gadd jeg ikke nei!:)

Var bare et innfall jeg fikk dette med kortene alså, så du må ta det med en klype salt, det gjør jeg:)

Tarotkortene er oppdelt i 4 grupper osv, men engelekortene har ikke noe "system" i seg...

Min stokk har 44 kort hvor det er nydlige bilder og står små "stikkord" liksom, f.eks. "balanse", "studier", "drømmer", "fokus" osv. Vet ikke om du ble klokere av "forklaringen" min men...:)

Klem

Skrevet

Ja, helt enig.. Vente tiden er laaang... Men jeg har ventet så lenge nå, at jeg har blitt tolmodig...

Jeg har sliti veldig med syklus ja... Jeg har veldig lange blødninger.. 3uker +.. sist gang hadde jeg 11.5uker=S Så å være nede i 1.5 med spotting og alt er jo utrooolig for min del.. Jeg skjønner godt hva du mener... Jeg gikk også på cerazette, men var super nøgd.. Jeg mistet mensen totalt og fikk den tilbake igjen med en gang...

Jupp. tar det med en klype salt ja!

Jeg skjønte forskjellen.. Tenker egentlig jeg har litt lyst på Englekort også jeg! hehe

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...