Gå til innhold

Vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, vet dette er litt tidlig , men jeg har iallefall begynt å tenke på det....

Men de av dere som har barn fra før, skal dere kjøpe ny vogn til knerten eller bruke den samme vogna....?

Jeg har så lyst til å kjøpe ny vogn, men samboeren min mener vi kan bruke den samme som førstemann brukte. (Faktisk bruker fremdeles, men regner med å være ute av den innen knerten kommer....)

Jeg ser andre behov nå, og ville ha valgt en annen type vogn om jeg skulle kjøpe i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, dette er tidlig...hehe, men tenker også endel på dette med vogn. Er i tvil om vi skal kjøpe ny her også, men snuppa vi har fra før vil nok trenge den i barnehagen til å sove i, samt ellers også. Er jo bare 18 mnd når neste kommer :) Så her får mannen vanskelig med å argumentere mot ny vogn :-D Men, det jeg vurderer veldig fram og tilbake er om vi skal ha tvillingvogn eller ei..

Hva med å selge den gamle og kjøpe en ny? Skjønner godt at en blir litt lei av ei vogn en har trillet på i mangfoldig dager..

Skrevet

Jeg har også veldig lyst til å kjøpe ny vogn :) Storebror trenger ikke vogna si lenger når babyen kommer, men jeg merker at jeg bare er lei av den vogna.... ;)

Det som er forskjellen denne gangen er at sist var jeg helt bestemt på å kjøpe NY vogn. Denne gangen kommer jeg nok til å kjøpe brukt... Har sett mange fine på finn.no, men aner ikke hvilken vi skal ha :)

Lykke til! Det er jo bare stas å tenke på alle de tingene så tidlig! Syns jeg da :)

Skrevet

Ingen tvil om at det er tidlig - men jeg har allerede kjøpt vogn til nr 2.... Fant en på finn som jeg synes hadde en god pris og var i bra stand. Endte opp med en Phil & Teds søskenvogn.

Skrevet

vi har en Simo vogn fra 2007 som ser helt ny ut... Så kommer til å bruke den..._Men det er jo gøy å kjøpe ny da... hehe...!

Skrevet

Jeg har VELDIG lyst til å kjøpe ny brukt vogn til knerten,har ei Hartan kombivogn fra storebror,men syntes baggen er sååå liten i denne,siden dette blir januarbaby så hadde det vært kjekt med større plass,men spørs om jeg får med sambo på det,hehe.Hvis det blir ei anna vogn så skal jeg ha emmaljunga duo, sett mange fine på finn:)

Skrevet

mine barn er så store at det har skjedd masse masse på vogn- fronten siden jeg kjøpte vogna i 1998 (!)

men den blir nesten nostalgisk å bruke også da, og den er jo ikke utslitt selv om det etterhvert har blitt en del som har brukt den..

Men vi får se, heller nok foreløpig over på å kjøpe ny for oss vogn, dvs brukt. Er mange fine på finn, og det er ikke sikkert at det er noen som kommer etter for å bruke denne vognen, så det er i grunnen greit å kjøpe brukt synes jeg. Om jeg ikke da bare setter i stand den som vi allerede har....

Men har noe tid til å tenke på det enda. Vi må kjøpe alt det andre også, for resten av utstyret (seng stellebord osv) er ikke med lengre....

Skrevet

Enig, Emmajunga DUO, den har vunnet tester som sikker vogn!

Men hva er rimelig å betale for en brukt vogn av nyere dato?

Skrevet

Vi skal ha ny vogn til nurket. Vognen etter jenta vår på 6 år er sliten. Brukte nesten bare den fra fødsel til hun sluttet med vogn. Desuten har den stått på et loft hvor det har ramlet en del isolasjon ned i den. Sånn stikke-isolasjon. Går ikke å vaske ut, føler jeg, og når understell og resten er såpass slitent spanderer vi ny vogn. Men skal ha den samme. (Nyere modell, selvfølgelig) Emmaljunga Duo.

http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=NO

Så sånn er det med den saken. Hehehe... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...