Gå til innhold

Ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk innkallelse til ordinær UL i posten i går, men skal ikke dit før 6.august. Syns det hørtes litt sent ut, for da er jeg etter mine beregninger godt ute i 19.uke. Men det er jo godt mulig at de ligger litt etter pga sommerferie etc.......

Flere som har fått innkallelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigpetra, venter enda i spenning på innkallelse...selv om d ikke blir før i slutten av Juli, event beg. august....Regner med det er noe utsatt gr. ferieavvikling:)

Skrevet

Når du er i 19. uke så er jo det fra 18+1 til 19+0 og det er jo en helt grei tid å komme til ul egentlig! Det er vel fra uke 17-20 som er vanlig så du er midt i :-)

Jeg har ikke fått innkallelse enda, men jeg skal på 1 sv. kontroll om en uke og da blir det sikkert sendt henvisning til ordinær ul.

Skrevet

Hei,

Jeg har også fått ordinær innkallelse til UL i min 19. uke. Da er jeg vel 18+4 på vei tror jeg. Jeg syntes også at det var sent, men jeg har bestilt privat UL til i neste uke, når jeg bare er 9 uker på vei. Jeg er så nervøs at jeg bare MÅ se at det finnes liv der inne.

Jeg begynte å blø veldig lite i går kveld, så jeg er veldig glad for at jeg skal på UL på tirsdag.

Men må si det var gråtekonsert og jeg måtte skikkelig trøstes, når jeg fant ut at det var litt blod der nede. Skikkelig skummelt!

Skrevet

Jeg har termin 18. januar, da får jeg UL 18. august. Du har sikkert termin ca. 6. januar? Jeg har vært innkalt til 3 UL i mitt liv, det blir alltid på samme dato som min termin, minus 4 måneder. Da er jeg 18+3.

Skrevet

skal på 1 sv.kontroll om ca 2 uker. gleder meg masse til det ja :) selv om noen bekymringer av og til dukker opp, men er vel en del av 1 trimester har jeg hørt fra ei venninne :P Min UL blir vel i juli tenker jeg :)

Skrevet

jeg har også fått ultralyd i godt ut i uke 20. Det har vel sikkert med ferieavikling å gjøre at det blir så sent. Har vært å tatt en tidlig ultralyd på volvat. Godt å få en bekreftelse på at det faktisk var en liten spire inni der! Lykke til!!!

Skrevet

jeg har fått innk. til ul 22 juli,har termin 4 jan. hadde faktisk ikke ventet å få innk så fort.sist gang hadde legen glemt å sende inn,så jeg gikk bare å ventet på brev i posten. kom til slutt etter at jeg etterlyste timen .

er med litt skrekkblandet fryd jeg tenker på ul:)

Skrevet

Jeg skal til UL 24.08, har termin 21.01 - så da er jeg 18+6 på UL-dagen. Ettersom jeg har et IVF-barn i magen blir det imidlertid flere ULer før den ordinære.

Ser at mange steder sier de at UL skal være i uke 17-19, på Riksen sier de derimot 18-20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...