Carina har to små gull Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Har de to siste dagene hatt voldsom til murring i eggstokker og livmor. Kjennes ut som mens smerter og de er ikke behagelige. Tror jeg hadde eggløsing i helga da det stakk mye der nede og hadde mye utflod. Er på dag 17-18 i syklus nå og det murrer slik at det er ubehagelig. Og i tillegg en voldsom masse utflod. Har en syklus på 28-30 dager.... Redd det skal være noe galt jeg... men var hos legen i forrige uke og fikk en gyn.us og da var alt normal... hmmm....
MizzMing Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Jeg har det akkurat sånn du beskriver det.Men jeg har ikke utfloden da. Hadde også EL i helga. Jeg har ofte litt murringer mellom EL og Mensen, men aldri vært noe galt;) Håper jo selvsagt det er en liten spire siden det er litt ekstra med murringer nå ;) Men fortsatt lenge til jeg kan teste;( hehe. men jeg tror jeg kjenner mer etter nå siden vi har gått inn for å prøve på baby;) Lykke til videre da;) klem
Carina har to små gull Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Jeg pleier å ha murringer mellom EL og IKM, men heller ikke så voldsom som de er nå. Er jo også leeenge til jeg kan teste også, kanskje det klorer seg en liten spire fast inni der Får bare se om det gir seg eller om de vedvarer. Forhåpentligvis blir det positiv test om et par uker Du får ha masse lykke til du også
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Hei Carina_81:) Jeg har det akkurat på samme måte som deg... Det murrer og stikker om en annen...og masse utflod... Vi får krysse fingrene:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå