Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...har en liten en på snart 9 mnd. Hvor tett de blir kommer jo an på hvor fort vi blir gravid. Ingen hast i grunn men hadde vært fint med 2 før jeg ble 30 (blir 29 før dette året er omme) :)

Skrevet

hei kei29!!! Husker du meg?? :) Hvordan går det med deg og den lille nå?? :)

Skrevet

sept08,prøver:)-pp!

Vil bare ønske masse lykke til:) Jeg vil også helts bli ferdig med å være gravid før jeg er 30..men ser litt dårlig ut siden jeg fyller i januar,men litt over får jo bare gå!

Er jo som du sier man vet jo ikke når den sitter:)

krysser for deg!!

Skrevet

snoopy81 med gutt i magen!!

Klart jeg husker deg!! så koslig å "treffes" igjen her :)

Alt er bra nå og vi koser oss masse! Der da??

Skrevet

Det går bare bra her også Kei29! Er 29 uker idag, så det går jammen meg fort unna!!! Hjelp! Begynner å tenke mer og mer på fødsel ja... hehe

Skrevet

Hei hei kei29:-)

Jeg prøver på to tette:-) Lille gutten er blitt 5,5 mnd nå og jeg er jo nettopp passert 30, så syns ikke jeg kan vente så lenge;-) Er jo ikke alltid det går så fort å bli gravid heller.. Det er vel ikke så lenge siden du fødte er det?

Jeg er i første pp med tr nå. Sluttet på minipillen 1.mai, og fikk tr 9 juni.

Har du to barn?

Masse lykke til, og måtte det klaffe fort, så det blir to tette:-)

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg får to tette nå! Testet positivt i går:-) Har en på 10 mnd. fra før, så de blir jo rimelig tette. Har ikke sovet en hel natt på over et år, så må være gal som vil ha en til...:-) Men har vært babysyk igjen siden lillemann var 5 mnd, så da er det jo ingen vits i å vente... Tenker også på hvor kjekt det vil bli for ungene når det ikke er så stor aldersforskjell mellom dem. Og så runder jeg snart de 30, og vil gjerne ha 4... Så da er det vel bare å stå på?;-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

He he bollesmamma. Akkurat som jeg tenker det der;-) Gratulerer med spiren og masse lykke til i svangerskapet!!!!!!

Skrevet

snoopy81 med gutt i magen:

Ja,flyr unna!! klart det nå er det jo ikke lenge til gutten din er her:):)

Går sikkert kjempe fint!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Hei M-79+gullgutt 24.12.08:-)

M.79+gullgutt 24.12.08 :-)Så koslig at det popper opp "kjennte" her da!!Gutten din er vel like nydelig tenker jeg:) (tenker på den konkuransen og det nydlige bilde av han!!)

Det er IKKE lenge siden jeg fikk Ada Sofie som når er 3 mnd på tirsdag!!!

Så føler meg lettere sinnsykt med konstant kvalme sykehusopphold og totalt sengeliggende i 8 mnd med henne hehehe!

Men vil jo så gjerne ha en til og det er jo verdt de fæle måndene når man sitter med resultatet på fanget:)

Har ikke fått tilbake noe mens her ennå så har ikke peiling på hvor jeg er eller om jeg i det hel tatt er fruktbar igjen..så tiden får vise!

Masse lykke til videre til deg også!!

krysser for deg!!

klem

Skrevet

Gratulerer så mye Bollesmamma:))

Skrevet

Ja da må jeg virkelig si du er tøff!!!!!!! Jeg kvir meg som en unge til kvalmen, og jeg var jo ikke fult så uheldig som deg. Men det er som du sier, når man sitter med resultatet på fanget da er det bare til å hoppe i det:-) Det finnes jo ikke noe som er større.... Ja lille(store) gutten er fortsatt like nydelig (tusen takk :-) , og i tillegg så ufattelig snill.

Tipper din lille jente er helt nydelig også:-)

Masse lykke til fremover du også, og måtte dette bli en positiv overraskelse for oss begge;-) (Både i forhold til at det går fort, og i forhold til at vi slipper unna den verste kvalmen...)

Klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...