Karma! Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 da var det min tur til å hyyyyle ut GRAVID! :-D testet i går å fikk en veldig synlig skyggestrek som kunne ses på armlengdes avstand og i alle slags lys :-P men den var mer grå enn rosa.. testet igjen i dag og den var skikkelig pos! :-) ikke med morgenurin noen av gangene...ikm på lørdag :-) hadde el mandag 1juni.. trodde ikke det kom til å klaffe da vi kun hadde sex lørdag.. :-) symptomer: ingen ting uvanlig i uken etter el.. denne uken våknet jeg tidlig tirsdag denne uka og følte med uvel i kroppen- varm og svett- litt febril.. kraftig hodepine og ENORMT trett resten av dagen- litt uggen og halsbrann på kvelden.. onsdag- halsbrann på kvelden (skyggestrek på kvelden på g test) i dag- halsbrann hele dag- litt små uggen inni mellom- pos g test nå etter jobb :-) har og hatt litt ømme pupper siden tirsdag.. ingen spessielle murringer ellers, litt ubehag korssryggen hvis jeg kjenner godt etter :-) så da venter vi nr 2 i februar :-)
Dossa :) Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Det var koselig å høre Gratulerer med spiren og den voksende magen du har i vente :) Nyt svangerskapet og lykke til!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Gratulerer budeia!! Hvilken pp er dere i nå, hvis du har telt..?
Karma! Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2009 Takk :-D 5pp dette, så er ganske heldig selv om det har vært noen sur tr dager de andre mnd :-p misunner hvertfall ikke dere som må vente lengre! lykke til videre dere også! :-D ser ut til at mange tester pos nå i det siste! :-D
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Jeg håper jeg følger hakk i hæl....
monkri mamma til 4 Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 gratulerer såååå mye. lykke til og kos deg masse. teste positiv på el test i sta og vi hadde sex i dag og for 2 dager siden. blir spennende..
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 gratulerer sååå mye.-) kos deg med svangerskapet og lykke til:-) håper vi andre kommer etter deg snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå