Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31 uker nå, og kroppen føles akkurat slik som den gjorde siste uka før termin med forrige mann.

Formen har vært upåklagelig hele veien nesten, bortsett fra litt kvalme i starten.

Nå føler jeg meg sprekkeferdig. Sover dårlig på natten, småkvalm, kaldsvetter, hodepine som kommer og går og sykt vonde kynnere som tar skikkelig i ryggen. Var inne med premature rier i uke 27, men har ikke hatt rier etter det.

Akkurat nå føles 10 uker til som en evighet. Men det går seg vel til :)

Er tredjemann dette så merker vel kanskje at det er litt tyngre å løpe etter 2 stykker kontra å få den første og bare ha seg selv å tenke på.

Lille sprell er hvertfall hyper inni maven. Full fart halve dagen og hele natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen! Er i uke 34 nå, var og inne med tegn til premature rier for halvannen uke siden, og føler at jeg holder på å sprekke, samt sover dårlig. Men akkurat nå de siste dagene synes jeg det begynner å bli litt bedre igjen. Kan ha sammenheng med at jeg nå er 100 prosent sykmeldt (selv om jeg er innom jobb m noe småtteri av o til likevel da) - da fikk jeg endelig tid til å gjøre litt hjemme, slappe av, forberede meg mentalt på å få en til...

Husker forresten fra sist gang, da jeg hadde noe uker igjen tenkte jeg at NÅ går det virkelig ikke an å bli større! Men det gjorde det gitt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...