Gå til innhold

Ansiktskremer - synes dere dyrere kremer (Dior, chanel) er bedre enn billigere kremer kjøpt på Vita el??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg synes de er hundre ganger bedre! i tillegg så tester de billige merkene på dyr, mens flere av de dyre merkene ikke gjør det, som feks chanel, clarins, clinique og estee lauder. Lancome og biotherm tester dog på dyr. Jeg synes det er verdt å betale litt ekstra da.

Annonse

jeg syns body shop sine er bra jeg.. Kunne virkelig ikke falt meg inn å betale 5-600 kroner for en krem eller renseartikler.... Men har ikke noe problemhud heller.. så her fungerer det rimelige helt supert ;)

Både ja og nei. Da jeg var yngre, var billigere kremer like så greit, hadde ikke problemhud og alt jeg skulle var å tilføre fuktighet. Men da jeg bikket 25 merket jeg at det ikke gav meg nok lenger, gikk da over til Biotherm, deretter Decleor og nå Matis, som jeg synes er helt suverent :)

jeg har erfart dette, ja. Den aller, aller beste kremen jeg har prøvd koster rundt 1200,- for en liten krukke...den er veldig drøy og KNALLGOD - merker etter en gangs bruk bedring i huden...men det blir rett og slett for dyrt for meg å kjøpe den til vanlig - men en gang inni mellom spanderer jeg på meg den;o) Ellers har jeg dårlig erfaring med billig-kremer, som regel er de for fete og gjør huden min veldig blank. Akkurat nå bruker jeg en Biotherm som er ganske bra - Multi Recharge tror jeg den heter - vet ikke helt hva den koster til vanlig for jeg kjøpte den på Tax Free i USA. Apoteket har endel bra kremer syns jeg - men da de som ofte ligger på rundt 200 og oppover.

Annonse

Ja. Jeg sverger til Clinique. Jeg kjøpte en gang i desperasjon noe moltekremgreier (altså ikke moltekrem, men en hudkrem med molte i *hehe*) på Vita - billig var den ikke heller, nesten 200kr, og klart dårligere enn Cliniques kremer.

Nei, her skiller nok jeg meg ut ser det ut som. jeg tror ikke at de dyre kremene ALLTID er bedre. Bra, men ikke nodvendigvis bedre.

Har selv brukt lit av hvert innen billige, og dyre kremer om hverandre over årene. Brukte Oli of Olay i mange år i Florida. Den var veldig lett og fin og hadde UV og SPF. Her i Norge har jeg de siste årene kjopt kremer på Apoteket og Vita. Cliniderm, No7, og også Oil of Olay.

Jeg er 36 og blir stadig tatt for og være yngre. Sikker noe m/oppforsel og gjore også...he-he. Men, jeg har llite problemer med rynker, slapp hud, eog har aldri hatt problemer med urenheter.

Har en vennine som jobber som Hudterapist i Florida. Hun konstanterte at huden trenger bare og holde seg hydrert. Drikk masse rent vann og bruk EN krem. En krem som gir god fuktighet, og som også beskytter huden mor UV og SPF. Spis rikt med fiber, frukt & gront m/masse antioxidanter, og få god natt's sovn. Vitaminer kan ikke 'smores' på huden.

Har man problemer med eller vil forbygge rynker er det best og kjope en liten krukke ren Retinol og smore på det onskede området. Ellers la hun til at man heller burde bruke en god billig krem som ga god fuktighet og hadde UV?SPF og heller spare pengene til noen shots med Botox senere i livet. Dette har mye bedre funksjon enn og smore inn ansiktet med tusenvis av kroner i året.

Dette tror jeg på. Ville aldri betalt 500+ kr for en krem.

Jeg har litt problemhud, så for meg er forskjellen ernorm. Så stor at bare noen uker etter jeg begynte med denne (+ noen andre produkter fra serien) begynte folk å spørre meg hva jeg hadde gjort med huden min fordi nå var den så fin blitt :-) For meg er det vel verd den noe stive prisen. Ikke at andre kommenterer det altså, men at den hjelper så veldig på hude min.

Ja, syns det er stor forskjell! Bruker vanligvis Decleor Hydrafloral til bruk på dagen, men akkurat for tiden bruker jeg La Mer (samboer kjøpte den i USA), men syns ikke det er verdt å betale 1700 kroner for en krukke krem...hehe... så blir ikke en vane å bruke den her i huset! =) Men syns det er verdt å spandere 500 kroner på en skikkelig god krem, som f.eks. Decleor.

Har prøvd en del dyrere kremer; Lancome, Dior, Bioterm og Estee Lauder. Den kremen jeg har funnet ut er absolutt best for meg er Vichy. Ligger vel på ca 200- 300,- pr krukke. Her kjøper jeg det som passer huden min, men noe stort mer enn 500,- ville jeg nok ikke bruke!

Jeg har tidligere brukt Clinique og Biotherm, men har nå gått over til Pevonia eller noe lignende navn: Dette er en hudkrem basert på naturlige ingredienser brukt av spa og hudterapeuter. Den er kjempe dyr, men jeg føler virkelig at den er bedre enn Biotherm som jeg brukte sist. Så det spørs om jeg kanskje investerer i den neste gang og. Må bare se hvor drøy den er først ;o)

Huden er blitt renere, den føles ikke stiv og ukomfortabel, den tilfører fuktighet uten at jeg blir fet i huden. Så føler absolutt at den er bedre enn noe annet jeg har brukt i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...