Gå til innhold

Lyst å gi opp ...

Spent jente123

Anbefalte innlegg

Historien min begynner med en MA ved nyttår, så en SA nå i april. Jeg trodde jeg var gravid igjen nå etter SA'en pga at jeg følte mensen ikke kom "tilrett tid", tok tre graviditets-tester - alle negative. Fikk "mens" bare noen dager etter testene. (mens i hermetegn pga at det ikke var vanlig mens jeg er vandt til, og mye mindre blødning).

En liten uke etter endt mens får jeg brunt utflod. Dette varte ca 3-4 dag før jeg følte noe ikke var som det skal .. tok en graviditets-test og den var positiv. JIPPI, jeg var gravid igjen (dette er ca 2 dager siden).

I dag har jeg vært til lege og gyn. for aner ikke hvor langt jeg kunne være på vei (når ble jeg gravid??), og ville sjekke om alt var bra siden jeg har hatt blødninger, og nå brunt utflod. Gynekologen tok innvendig UL, hun så ikke noe og jeg var ikke gravid i følge henne. Det var tomt. Grusom beskjed, atter en gang.

Men hvorfor er testen positiv? Jeg føler meg litt gravid, må ofte å tisse, super trøtt, "ømme" bryster osv. Hva skjer med meg?

Skal til gyn. igjen på tirsdag for videre undersøkelser, da den i dag ble bare sånn "hast hast". Psyken holder på å gå på veggene snart, begynner jo å lure på om jeg er gal og innbiller meg ting. Vi vil så gjerne få et barn, men dette er tungt.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...