Gå til innhold

reise når 5 uker igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere vært redd for å vore 4 timer unna maen når en er 36 uker på vei???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unskyld, nesten feil... 35 fullgåtte uker på lørdag til helgen det evnt er aktuelt...

Skrevet

Jeg er 35 uker på vei. Mannen min er 2 dager i Sverige i forbindelse med jobben. Jeg har ingen problemer med det. Flyreisen er forhåndsbestilt og jeg bor i Trondheim. Vet ikke helt hvor fort han kunne kommet seg hjem hvis noe skulle sjedd nå. Men nå føler jeg ikke at det er noe som skal skje enda heller da:-)

Skrevet

Hva sier magefølelsen din? Føler du at det er riktig å reise avgårde nå? Føler du deg i form til det? Er det evt. fødestue eller fødeavdeling dit du skal? Og er du førstegangsfødende (da kan jo fødselen ta litt tid)?

Hvis du føler deg trygg på å reise og i form, skal du bare gjøre det. Føler du det ikke slik, kan det være greit å la være.

Jeg valgte å ikke reise på en 6 timers lang biltur i uke 33/34 fordi det var lenge å sitte i bil, mye stress og stedet lå milevis unna sykehus.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke det. Men vi er forskjellige, så du må kjenne på hva du selv føler.

Skrevet

Mannen min var i USA da jeg var i uke 36-37. Tenkte bare at skjer det, så skjer det. Hadde nok vært verre for han å misse fødselen enn det hadde vært for meg å ikke ha han med.

Skrevet

Kjæresten min jobber i Hellas han,så vi får bare håpe han rekker det :)

Nei du må kjenne på kroppen hva som blir rett for deg.. Er vanskelig å si..Alle er forskjellige! Sørg iallefall for at du er i trygge omgivelser..

Skrevet

Jeg har selv vært på Kiel ferja fra tirsdag til i dag.. 35+1 i dag..

Mannen var ikke med..

Skrevet

Jeg er 38+1, og mannen har vært på jobbreise i utlandet hele uken. Tar minst 6 timer å komme seg hjem. Har tenkt at han nok rekker hjem dersom han får vite det med en gang fødselen starter. Men det er jo selvfølgelig et sjansespill. Dersom du er førstegangsfødende hadde jeg tenkt at det var greit. Dersom du har født tidligere, og hadde kjapp fødsel, før termin, ville jeg vært skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...