Gå til innhold

Hjelp jeg gruer meg, bare 12 dager igjen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde planlagt ks på mandag og dro hjem igjen allerede på onsdag. Det var en fantastisk opplevelse!

Hva er det som du gruer deg til ved snittet? Man merker overhodet ingen smerter under ks og man får til og med lokalbedøvelse før spinalbedøvelsen:)

Jeg har hatt hasteks fra før og det kan ikke sammenliknes med planlagt. Jeg er superfornøyd med fødselen, alt gikk rolig for seg og barnet ble nøye overservert hele tiden.

Gled deg:)

Det går nok veldig bra skal du se ;o)

(Så heldig du er som har bare 12 dager igjen, jeg har 28... ) c",)

Hvis du gruer deg så anbefaler jeg deg å få en samtale på sykehuset med ei jordmor som kan forklare deg alt om inngrepet.

Etter at jeg hadde hatt den samtalen begynte jeg å glede meg veldig ;o)

Husk at du og mannen ser ingen ting, og at dere får nytting informasjon under veis ;o)

Bra det gikk så fint for dere:) Gruer meg til alt, hater sykehus, føler sykehus er for de som skal dø liksom. Er redd for at det skal være vont og at jeg skal få panikk eller noe.

Jeg var å skulle snakke med en jordmor, men jeg knakk sammen i det vi kom inn til henne, så jeg fikk ikke så mye ut av det, bare grein helt til jeg kom hjem igjen. uff, jeg er tragisk, heheh Men har virkelig angst

DU ER IKKE TRAGISK!!!!!!!!!!

Du har et problem, og det skal tas alvorlig! Ikke tvil på deg selv.

Bor du langt unna sykehuset? Hva med å ta små turer opp nå i dagene før, en tur i kafeen, kikke litt rundt, venne deg litt til lukter og stedet..?

Kanskje dette kan hjelpe?

Håper du finner ut av noe som funker for deg, det er ikke godt å være redd!!!!!!!!!!

LYKKE TIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...