Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Når jeg gikk på overtid med nr 1 så fikk jeg beskjed om følgende fra JM: GÅ, GÅ og GÅ!!!! Jeg hadde vært på kontroll og var maks umoden.. drit skuffa SÅ tenkte jeg at, shit au, går en tur.. Gikk opp en laaang og bratt bakke, og en sånn tur runde på ca 45 min.. Var drit slitsomt.. Men, jaggu fikk jeg ikke rier samme kveld 23 timer etter turen min var MArtin ute
Ayka 09+13+14 Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hehe Hyggelig at det funker for noen Har 4 hunder som jeg går turer med hver dag,og ifm det så MÅ jeg gå bratte oppoverbakker uansett hvilken vei jeg tar...og jeg går gjerne turer som er lengre enn 45min også. Er i dag 1 uker på overtid... Dette "fødetipset" har ikke funket på meg
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Drikk litt Bitter Lemon. Jeg drakk 1/2 liter bitter lemon en varm kveld vi grilla ute for 8 år siden. Syns det er så godt med syrlig drikke. Den natten kom gutten i hui og hast 3 uker før termin. Fikk vite senere at det er et gammelt kjerringråd, å drikke bitter lemon for å få igang rier. Om han hadde kommet uansett vet jeg jo ikke, hadde forberedt meg på overtid siden mamma har gått 2 uker over med oss alle 4. Slapp å vente hvertfall og han var 4 kilo og 51 cm allerede så kanskje like greit å slippe 5 uker til i maven.
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Hvorfor skal d hjelpe å gå tur? kan man få sammentrekninger i livmora av det? blir det ikke det samme om man stiller seg på gulvet og går litt frem og til bake?
Birk blir bror! Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Hehe... Dette er vel ikke noe alle burde prøve, men litt komisk var det jo; Den kvelden da vannet mitt gikk og riene satte i gang, satt min bedre halvdel og tok seg en 5-6 pils... Jeg måtte med andre ord kjøre til selv til min svigerinne med rier som var 5-6 min i mellom, slik at hun kunne kjøre oss til sykehuset :-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 den der bitter lemon greia..er det schweppes brusen ??
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 sex! (uten kondom, er sædcellene som inneholder et stoff som får fart på modningen)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 kjøppte bitter lime nå..og drakk litt..blei veeeldig kvalm dummt at jeg ikke tåler sånn bitter lime greier da...tåler ikke sitron på laks heller...vet ikke hvorfor, men får brekninger fordi halsen min eller magen ikke tåler det..jeg synes det egentlig er godt..men av en eller annen grunn tåler jeg det ikke..hmmm
2prinsesserogbim Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Du er nok sikkert allergisk mot sitronsyre.. Har ei venninne som også er det.
Lykke X 4 Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Drakk bitter lemon til den store gullmedaljen sist gang, uten noen som helst effekt enn at jeg fikk i meg unødige mengder sukkerbrus (fysjog fy ) Men det å gå turer og ha sex har jeg tro på. Når man går vil nok tyngdekraften og bevegelsene i bekkenet kanskje kunne bidra til at barnet synker lenger og lenger ned. Tror de to sistnevnte "rådene" hadde masse å si for meg i allefall sist gang (og er vel av de få som det har blitt dokumentert å kunne ha virkning?) Men det er rart hvordan noen råd funker for noen, mens andre ikke har effekt. Så det skader jo ikke prøve ut noen av de trygge rådene Tror faktisk at det er en del tilfeldigheter ute og går også Eller hva tror dere?
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 som sagt så funket sex kjempebra sist hos meg, men har ikke hatt noe virkning nå, og turgåing har jeg ikke orket å prøve en gang
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 12. juni 2009 #13 Skrevet 12. juni 2009 Hei Mange godt forslag her For min del med min første fødsel så prøvde jeg sex tipset. Men det ble ikke fart i sakene, men har hørt at mange har hatt gode resultater fra det Jeg derimot fikk et tips om å ta et bad. Syntes det hørtes rart ut, men prøvde det. Det aller viktigste var å sitte i badekaret helt til alt vann var gått ut av karet. Det skulle liksom være et signal til kroppen om at vannet måtte gå og at fødselen skulle starte... Den kvelden gikk vannet også lykke til
Kazaya er fødeklar Skrevet 12. juni 2009 #14 Skrevet 12. juni 2009 Har trua på det gå-tipset jeg! Med førstemann kom fødselen i gang etter en lang shoppingrunde! en uke før termin. med andremann, startet riene etter en gåtur ned til bensinstasjonen(2 km)... Nå.. kjenner jeg at jeg får masse kynnere når jeg er ute å går tur, de kan vel gå over i rier hvis man er moden. Tør ikke prøve ut så mange andre suspekte kjerringråd som lakserolje og hoppetau..er redd for å skade lille babyen. Det brustipset er jo ufarlig da.. Har også stor tro på at sex og orgasme gjør susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå