Gå til innhold

Noen som har pedagogikk hovedfag her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk gjennomføringen av selve hovedoppgaven? Hva skrev du om? Var det vanskelig synes du? hvor mye tid tok det?

Har avlagt alle eksamener på ped hovedfag med unntak av selve hovedoppgaven, dette er noen år siden. Vurderer å ta den nå, har bestillt veiledningstime på UIO til høsten.

Skrevet

Hei! Jeg tror dessverre du er for sent ute. Det var en overgangsordning for en stund siden hvor de som hadde fått påbegynt hovedfaget kunne fullføre, skrive oppgave eller hva som måtte mangle. Men den er ordningen er nok utfaset nå som de for lengst har gått over til bachelor/mastersystemet. Min samboer har master i pedagogikk (ferdig i -07)- det blir jo i prinsippet det samme som et hovedfag- 2 år hvorav et er øremerket masteroppgaven. Jeg ahr for øvrig master i psykologi, ferdig i -06, så mastersystemet har jo vart noen år nå. Men hvis du har bestilt deg veiledn.time så får du jo høre alt om reglene:)

Både jeg og sambo brukte et år på oppgaven og gjennomførte helt greit. Sambo skrev om motivasjons- /læringspsykologi.

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...