bondeknøl Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 hatt rier i hele natt, ikke sovet var nettopp hos jordmor, hun kjente på meg... men hun nådde ikke opp engang, så hun fikk ikke kjent jeg har visst bakovervendt livmorhals!!! og ettersom den ikke hadde kommet lenger ned antok hun at jeg ikke var veldig moden. er 6 dager over nå, og lei og deppa!!! skal heldigvis på sjukehuset i morra, de skulle strippe meg.. men de når jo ikke opp???? hmmm flere?
Gjest thricane Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 me tooo. har hatt masse kynnere i 3 uker, livmoren er myk, men ikke noe mer enn det. skjer nok ikke med det første fikk jeg beskjed om. så da kan man lure på hva alle de kynnerene og nedpresset er godt for, når ikke det skjer noe forandring på et par uker. kjenner den følelsen av å bli deppa, alle telefonene og sms begynner å gå meg på nervene, de som skal fortelle meg at de venter spente på at jeg skal ringe.
bondeknøl Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 ja, de er jeg lei også!! har slutta og svare alle unntatt de nærmeste da så klart... hatt masse kynnere og noen dager med rier... som går over men i natt var de så intense at jeg trodde hun skulle komme snart. fler med bakovervendt livmorhals da??
mittominmitto_venter nr 3 Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Da jeg skulle føde sist, trodde jordmoren at jeg også var umoden, fordi hun ikke nådde opp på første forsøk. Har også bakovervendt livmor, men da jeg ba henne ta litt i, og la meg med rompa høyt klarte hun endelig å nå opp. Og da hadde jeg jaggu 3 cm åpning og jenta ble født bare 2 timer etter! Så det er håp!!
kikki_831 Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 åhh heldige du da vet du kroppen jobber i hvertfall( med rier) jeg er 8 dager over å ikke antydning till å ha vondt utom litt mens verk var åpen 2 cm og halvmoden for 2 uker siden da jeg ble stripa og det var ingen endring i går når jeg blE stripa igjen HERREGUUUD Å LEI JEG ER lykke till da ikke meningen å skrive syte innlegg till deg så du blir enda mer depp da ;P huff hehe
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Er 11 dager over tremindato! Her er det ingen tegn til modning, bare kynnere, nedpress og av og til dager med svake rier som gjør ingen ting. Trøster meg med at det er like vanlig å føde plutselig som umoden som man det er å gå med 3 cm åpning i flere dager.. Det har til slutt ingenting å si om man ikke må settes igang.. De kan ikke ta vannet uten at man er moden... Så før du kommer til den tiden at det er snakk om igangsetting - det behøver ikke å ha noe å si! Du kan føde før de som er modne med åpning!! Lykke til!! Prøv å finne på masse mens du venter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå