husmus &2 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Hva har dere og hva anbefaler dere? Merker en enorm interesse for Mac´en min, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en laptop til han. I tillegg vurderer jeg den lekre sjiraffen Sophe. Men andre tips? Rangler er desidert på vei ut.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 min på 8 mnd begynner også bli lei sine babyleker, vet ikke hva jeg skal finne på. han liker sånt som lager lyder da.... men vil gjerna ha forslag jeg og....
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Ja, sånn lekelaptop er ikke dumt. Minien her på 9mnd har det hos bestemoren sin, og da sitter han visst og åpner og lukker den i evigheter. Knappene er ikke så viktig:P Babylekene er også på vei ut her og. Det han leker mest med er en Ole Brum gåbilting fra BRLeker, han kan både sitte på den og "kjøre" eller sitte foran og trykke på figurer som lager lyd. Var og handlet nye leker i forrige uke - en telefon som ringer og vibrerer (noe grusomt høyt) og 3 magnet leker som henger på kjøleskapet. Alt er fortsatt like spennende, men regner med at vi må ut etter hvert og kjøpe enda mer nytt. Tenkte på Duploklosser bl.a.
bønni Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Favoritten er det jeg driver med - nøkler og mobil. Ellers er det kjempekult med en tom isboks, en liten boks med et lokk inni, en tom gryte med blomster på - mammas veske med paraply og vannflaske oppi, bakepenselen, plastposer... Synes ikke han er kresen på ting å leke med i det hele tatt jeg. Har ikke så fancy leker, men bytter litt på med hva jeg legger fram. Men ting med korte snorer på er veldig morosmt! Når jeg tenker meg om så er nok ting og tang fra skuffene mer morsomt enn leker, så jeg har nok litt kjedelige leker, hehe. Fant fram en gammel fisher price leke nylig, sånt brett med ting å skru og plinge på, den var superpopulær. Batterileker som piper og blinker har jeg ikke helt sansen for selv, så har ikke noe av det.
venter.... Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Sånn leke som har figurer som popper opp når man trykker og vrir på brytere...ofte 4 figurer bortver som kan lukkes. hver figur har en egen bryter dsom skal vris ellerr slås på så kommer figuren opp.vet at fisher price har sånne. skjønte du hva jeg mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå