Gå til innhold

Da har jeg nådd en ny milepel:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34 i dag, og det er en milepel for meg. Nå vet jeg at alt er ferdig utviklet hos den lille, og at ingen evt fødsel blir stoppet (jeg er i fare for å føde for tidlig). Nå skal bare den lille i magen ligge og godgjøre seg og bli tjukk og feit, hehe. Alle dager fra nå er en bonus. Så får vi bare håpe at den lille vil være leieboer litt lengre enn vår lille prinsesse var. Henne fødte jeg i uke 35.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da kan du puste lettet ut, og ta en dag om gangen;-)

kanskje du til og med går til termin denne gangen;-))

jeg har økt risiko for tidlig fødsel selv, men ble satt igang 2 dager før termin med nr. 1(legene var overbevist om at jeg ville føde prematur...)

så er spent denne gangen, for jeg har ks 2 uker før termin...

lykke til videre;-)

Skrevet

Ja, er skikkelig spent denne gang. Har fått forskjellige beskjeder fra legene. Den første mente at jeg burde klare å gå til termin siden jeg nå tar det med ro. Den andre mente at jeg kom til å føde rundt uke 35, selv om jeg er sykemeldt og tar det med ro. Den tredje sa bare at det ikke ble fødsel denne uken eller neste (det var i uke 33). Alle tre jobber på Ullevål. Men tenker som så at den kommer når den er klar.

Har du fått vite noe om årsak til risiko for tidlig fødsel?

Skrevet

årsken er en sykdom jeg har, men i og med at jeg ikke gjorde det sist, så er det vel sannsynlig at jeg klarer å gå til ks;-)

har mye vonde kynnere, men det hadde jeg sist også!

Skrevet

Får håpe for vår begges del at vi klarer å gå så lenge som mulig :)

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...