Gå til innhold

Andre med migrene for første gang?

Anbefalte innlegg

Hei, er det andre her som har fått sin første migrene som gravid?

Jeg har aldri før vært plaget med migrene, men nå kommer de i full styrke. Jeg lurer på om det kanskje er meieriprodukter som forårsaker det hos meg. Det er fryktelig vondt, og i går måtte jeg tilogmed kaste opp. Paracet hjelper ikke, så det blir sengen og ispose.

Noen andre erfaringer med migrene under graviditet?

Fortsetter under...

Jeg har vært plaget med migrene i 8 uker!!!Er 14 uker på vei.

Det er så forferdelig!!

Det er noe som heter svangerskapsmigrene, vet ikke helt hva det kommer av.

Har blitt henvist til akupunktur, så får vi håpe det hjelper.

Tror ikke det er så mye å gjøre ved det. Min venninne hadde det samme, hun ble sykemeldt tidlig i svangerskapet på grunn av dette 50%.

Det pleier visst å gå over etter uke 14, men det ser ikke ut som om det slipper her..

Lykke til og send med gjerne noen tips dersom du kommer over noen...

• 2 uker senere...

Huff! Håper du blir kvitt det med tiden. Jeg prøvde en periode uten meieriprodukter igjen, og migrenen forsvant. Da jeg denne uken forsøkte med melk igjen, kom den tilbake, så det er nok noe med melken.

Jeg har aldri hatt migrene før, men man kan visst bli mer følsom for visse typer mat og drikke under graviditet. Etter det jeg forstår, kan det være veldig individuelt hva som forårsaker migrene, men du kan jo eksperimentere litt om ikke migrenen går bort av seg selv.

Lykke til og håper du blir frisk snart! Send gjerne svar på om akupunktur hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...