Gå til innhold

nytt håp spirer i meg og i magen:)

dukkelise

Anbefalte innlegg

Etter en ma og en sa på et halvt år (mitt værste halvår noensinne), er jeg nå gravid for tredje gang -og livredd...Klarer ikke glede meg helt og er innstilt på at jeg ikke er gravid før jeg ser et hjerte slå i uke 6, men likevel spirer altså håpet for fullt pån... Ber til høyere makter om at det spirer i magen likeså:) Tenk, nå skal vi klare det, og min datter skal bli storesøster i februar...det er en drøm som i så tilfelle går i oppfyllelse!

Jeg lovet meg selv å skrive her som takk og oppmuntring til den som måtte lese det, slik jeg har lest disse innleggene som trøst i tårer i den vonde tiden som har vært. JEG ER GRAVID og gleder meg ubeskrivelig til å bli mor igjen.

Store klemmer til alle som måtte trenge en fra lille redde men takknemlige jeg:)

Fortsetter under...

Hjertelig velkommen inn hit. Vet akkurat hvor forferdelig du har hatt det, det siste halve året, da det høres helt likt ut som min situasjon.. 1 MA og 1 SA i løpet av 6 mnd.

Da jeg fikk beskjed om at jeg var gravid igjen, gikk jeg fullstendig i dvale. Har knapt sett noen siden min siste sa. Men nå begynner det å lysne. Jeg er i dag 23+2 om det er mulig å tro.... Så jeg ville egentlig bare oppmuntre deg og si at det er veldig få som mister 3 ganger på rad. Jeg kjenner en god del som har mistet 2 (inkludert meg selv) men alle har fått det til på 3. forsøk!! Så finnes de veldig uheldige som mister 3 og flere ganger, men det tenker vi ikke på nå, ikke sant??

Lykke til med svangerskapet og ta en dag av gangen. Du står foran en berg- og dalbane med mange skumle svinger, men jeg skal krysse fingrene for at det blir verdt turen denne gangen!!

Klem tilbake!

Utrolig hyggelig og lese Dukkelise:) Er i samme situasjon selv, misten en liten gutt i uke 19 i februar, og måtte til en MA nå i slutten av Mai da det ikke ble funnet hjerteaktivitet. Så må venter jeg bare på at vi skal lykkes 3. gang:)

Men det er som du sier med skrekkblandet fryd. Var hos ei venninne i går og "luktet" på hennes to uker gamle baby, og da fant jeg ut at det er virkelig verdt det, alle bekymringene:) Synes små bagyer lukter så nydelig......hehe.

Så jeg ønsker dere alle lykke til her inne, og håper jeg snart kan skrive et innlegg om at jeg er gravid:)

Klem til dere alle:)

Hei begge to,

Det er med skrekkblandet fryd jeg oppdager at noen faktisk har svart meg her inne i denne BIM verdenen, har vært en kikker så lenge nå at det føles litt skummelt å begi seg ut i dette universet....men her inne på mistet og gravid på ny føler jeg meg hjemme- takk som tar så godt i mot en skeptiker som meg:)

Jeg har enda ikke begynt å blø...er jo sikker på at det skal skje hvert minutt, og har hver dag en fase hvor jeg er sikker på at "nå er det over"...Allikevel er det som om det er litt anderledes denne gang, mulig jeg har fortrengt det men kan ikke huske jeg har hatt så sterke mens-smerter som jeg har nå. Helt forferdelig, føler hele underlivet vrenger seg tidvis- noe som ikke akkurat hjelper på en fortiden overhysterisk og psykisk ustabil jente...Er så usikker på hvordan jeg skal tolke dette, som om dette må bære galt avsted, eller at det er et bra tegn at det skjer store ting der nede....uff, er en helt uholdbar situasjon jeg forhåpentligvis får en god ende på!

Krysser fingrene for at jeg har en liten spire i magen, men sååååå altfor lenge til ultralyd sent i neste uke- kan jeg komme dit uten at det har gått galt?? Ja, det skal vi sier mannen min, og da kjenner jeg lang inne en enorm glede og forventning...samtidig som jeg blir livredd og skremt av den ekstreme fallhøyden som også ligger der. Målte HCG på dag 14 dpo til 74, og 160 dag 16...tør ikke sjekke om det er normalt engang i redsel for å finne ut det motsatte.

Uff, utenpå har jeg det supert og håndterer travel jobb, mann, barn og venner, mens inni meg er alt et kaos som kun konsentreres rundt frykten for å miste igjen...

Takk for de fine ordene, må de bringe meg lykke.

Lykke til alle som leser dette, man blir gravid igjen, og oftest går det jo bra:)

Stor klem til dere alle

Heia,

Uff, nå ble jeg nervøs...skulle jeg tatt enda en HCG prøve? Tenker jo da med en gang at tallene mine ikke er som de skal...Har ikke fått beskjed om å ta mer prøver, bare å komme på ul i uke 6...

Sitter her på jobb med MASSE murringer, kan umulig være positivt??

Joda, gleeeeeeeeeeeeeder meg sånn til å finne ut at alt står bra til med min lille februar-skatt:) (Jeg prøver ser dere!)

Ha en fin dag!

Dlise

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...