Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Del Skrevet 10. juni 2009 27 uker på vei...har ennå ikke klart å si det.. det er vel mest fordi jeg ikke vil ha han i min datters liv heller. det er rett og slett sånn at jeg tror det blir bedre om han ikke blander seg inn. han er en uansvarlig drittsekk og jeg tror ikke han vil ha noe med henne å gjøre. men i TILFELLE tør jeg ikke si det.. vil ikke min datter så vondt for å si det sånn... jeg vil helst oppdra henne alene. er redd for hvordan han kan påvirke henne.. det er bare så vanskelig å gå rundt å tenke at min datter ikke skal få vite hvem faren er og at han er far uten at han vet. kan jo ikke leve på en "løgn" resten av livet heller.. hjelp meg litt da. vet ikke hva jeg skal gjøre.. hvorfor jeg gikk til sengs med en sånn fyr? kjente han ikke i det hele tatt. var i oslo, var full, rakk ikke siste t-bane "hjem" og trengte en plass å sove.. visste bare så vidt hvem han var gjennom jobben så jeg tenkte det var bedre enn en vilt fremmed... (JA JEG VET DET ER GALT AV MEG SÅ JEG TRENGER IKKE SPYDIGE KOMMENTARER TILBAKE!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140240584-noen-som-ikke-har-fortalt-bf-situasjonen-enn%C3%A5/
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Del Skrevet 11. juni 2009 du trenger ikk å fortelle det til han. jenta kan få vite det når hun er gammel nok og spør, så kan du fortelle henne hvorfor du mente det var riktig valg. skjønner ikke hvorfor folk mener at udugelige menn som ikke stiller opp eller behandler moren bra har rett til å være far når de vil. det kan hende at han ikke vil ha kontakt nå, men kommer tilbake om 5 år og har like mye rett til å se barnet. men hvis en kvinne hadde født et barn og gått fra det i noen år da hadde barnet vært adoptert bort og hun ville aldri få lov å se det igjen om så hun kom tilbake etter noen år. menn kan stille opp når de vil, hvordan de vil. kvinner må være der fra fødselen av eller miste alt. det å ikke si det til ham betyr ikke at du har lyvet. når det gjelder nav, så mener jeg du ikke skal ha dårlig samvittighet for å lyve for lovene er som sagt ikke så rettferdige mot kvinner. og datteren trenger du å ikke lyve for... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140240584-noen-som-ikke-har-fortalt-bf-situasjonen-enn%C3%A5/#findComment-140241116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå