Gå til innhold

Litt redd for at eg har for lite melk :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 4,5 mnd, og ca etter han var 3 mnd så har det virket ut som om han ikke alltid blir mett etter amming, alså han kan gråte litt etter at han har tømt begge puppene.. Fra 3 mnd kontrollen til 4 mnd kontrollen la han på seg 400g (fra 5540g-5950g), suns det virket såå lite ut, forholdt til det som han har lakt på seg før, men helsesøstera nevnte ingenting, så da er det vell ikke så lite som eg tror?

+ at av og til, så slepper han puppen og gråter for det ikke er mer igjen, etter 4-5 min (spesielt med den puppen han dier først), så da går jo heller ikke melkeproduksjonen opp?

Før så tok det også lenger tid før han hadde tømt puppen, ca 10-15 min, viss det har noe å si.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje på tide å spe på med grøt? men de spiser mye fortere jo eldre de blir. de legger heller ikke på seg så mye som tidligere. snuppa mi la bare på seg 200g på en mnd og ho er 7 mnd no. de sa ingenting om det. men siden han legger på seg får han jo nok. men bør kanskje ta d opp med hs.

lykke til hvertfall, å amm så lenge du kan. motte gi meg etter 5-6 uker emd begge. syns det er nitrist

Skrevet

hvis du opplever at din gutt er misfornøyd etter amming og ikke virker helt mett, da er det nok på tide med litt grøt og fast føde. Før 4 mnd alder bør man gi mme i slike tilfeller, men etter 4 mnd bør man gi grøt fordi de kan klare det da, og man akn bare fortsette å amme som før, men med 1 fast måltid i tillegg. Det hjelper nok skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...