Gå til innhold

Er det teit å prøve å få nye venner når en er 30 ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner noen nye venner, føler for å få nye bekjentskap som kan bli gode og varige vennskap,... Er det helt umulig tro?? Føler liksom de fleste har sine venner, og ikke vil ha flere i den alderen??? Noen med erfaring fra dette???

Skrevet

Aldri for sent.

Selv er jeg 32 og i samme situasjon.

Skrevet

Nei, det er ikke teit. Jeg har fått flere venner etter 30 år, det er slett ikke umulig. Særlig når man har barn på samme alder, bor i samme område og har endel til felles ellers også.

Skrevet

Man får jo nye venner når man begynner med noe nyttkjent med. Det er jo bare å finne noe du tror du kan like også se hvem du møter. Tror at aktive mennesker for venner hele livet : )

Kjekt å bli kjent med nye mennesker!

Lykke til : )

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Neida! Min bestefar nærmer seg 80, og har etter at han ble enkemann fått seg masse nye venner - og ny kjæreste! Aldri for sent, og det er mange i din situasjon=)

Skrevet

Jeg merket ingen stor forskjell da jeg passerte tretti. Jeg liker fremdeles å bli kjent med nye mennesker :-)

Skrevet

Selvsagt er det ikke "teit" Nye vennskap knytter man hele livet! Men de fleste vennskap er nok knyttet til man er 30-35.

Skrevet

Lurer litt på det jeg også egentlig.

Har nesten gitt opp, er så mye falske og dårlige "venner" der ute. Har hatt så masse dårlige erfaringer de siste årene. De vennene jeg " alltid" har hatt har lissom blitt borte eller blitt uvenner. Folk forandrer seg jo litt hele tiden. Godt mulig at jeg er ei skikkelig drittkjerring, men jeg syns kanskje at ei ordentlig venninne er ei som ikke springer og forteller hemliser til gud og hvermann, og slenger dritt så fort du snur deg.

Er nok bare jeg som har jævli uflaks, men jeg lever i håpet =)

Men for all del : Håper du finner noen skikkelig hyggelige venner. Unner alle det

Skrevet

Det kan vel virke sånn at de fleste har sine etablerte vennekretser, men det betyr ikke at ikke du kan bli en del av disse. De færreste stenger for nye vennskap selv om de ikke direkte oppsøker dem.

Jeg er selv 27 og har gjennom årene mistet min omgangskrets. Har nå tatt tak i det for å prøve å finne nye venner. Det går ganske bra. Man må bare finne noen man har noe til felles med.

Skrevet

Nei det er bare å sette igang det.

De beste vennen mine har jeg blitt kjent med etter jeg fylte 30..

Skrevet

Er vel alltid plass til en venn til?

Personlig tror jeg at jeg kommer til å prøve å få meg nye venner så lenge jeg lever. Det må da være flere som meg og deg du som du kan få kontakt med. Man skal ikke gro fast :o)

Skrevet

En på 80 kan da få nye venner:)

Hvorfor skulle det være teit å bli kjent med nye mennesker når en kommer til en viss alder? En er da i live selv etter de 30;) SÅ satt trenger en ikke være at en nekter å fornye noe som helst i livet ved den alderen;)

Skrevet

Nye venner er alltid godt uansett om man har en omgangskrets fra før eller ei. Selv har jeg blitt kjent med 13 flotte jenter her inne via et 30+-treff for et halvt år siden. Og vi treffes alle fortsatt ca en gang i uka. Noen av de er jeg sikker på at jeg kommer til å ha kontakt med leeeenge :)

Skrevet

Er 35 år og i samme situasjon. Flyttet til et nytt sted..

Skrevet

Men kan ikke dere treffes da?

Alle trenger gode venner! Jo flere jo bedre.

Kanskje hvis dere lager noen nye tråder, f.eks:

Venner i Bergen

Venner i Ålesund

Så kan jo de som søker bekjentskap skrive på det innlegget som passer for der de bor.

Det hadde vært koselig!

Skrevet

Nop! 35 og har lyst til å utvide vennekretsen, helst noen m barn på mine barns alder, dvs gutt snart 7 og jente 4! :-)

Skrevet

Nei, det er ikke umulig! :) Jeg har fått flere nye venner det siste året (og da mener jeg ikke bekjente, men venner) via jobb og kurs.

Jeg synes det er gøy å bli kjent med nye mennesker. Venner får man livet gjennom! :-)

Skrevet

kan inte vi starta trådar som någon ovan föreslog: Vänner i Oslo osv..? är 27 och söker också vettiga vänner. :o)

Skrevet

Er ikke umulig nei og det er aldri for sent å få venner kjære deg =)

Skrevet

Teit å prøve å få nye venner når man er 30 år? Skal man gå venneløs/ensom resten av livet fordi det er teit å skaffe nye venner etter fylte tretti???? Hm.....er 30 år selv, og får stadig nye venner, og kommer til å fortsette med det ;)

Nei, HI, skaff deg nye venner :) 30år er da ingen alder :)

Skrevet

Kjør på! Noen av mine beste venner har jeg fått i slutten av 20-årene. Da vet man selv bedre hvem man er og hva man ser etter i en venn.

Skrevet

Slett ikke!

Nå er jeg ikke 30 ennå, men det er søren ikke lenge til, og jeg håper virkelig at jeg ikke oppfattes som teit når jeg nå prøver å knytte nye bekjentskaper på min nye arbeidsplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...