Gå til innhold

Tok en test av regntrekket til quinny zapp i dag og.....

Anbefalte innlegg

...er sjokkert over hvor klamt og varmt, ja rett og slett klaustroforbilsk det blei under der.

Jeg har aldri brukt regntrekket siden jeg synes det virker så forferdelig å dekke over ungen min med plast, det er jo bare noen små hull i sidene.

Men jeg tenkte litt over at det må jo være en grei patent siden jeg har sett mange bruke de hele trekkene uten åpning, så jeg satte meg rett og slett under trekket selv jeg i noen minutter.

Etter kort tid var jeg klam og følte meg kvalt og tenkte med skrekk og gru på hvordan det hadde vært for barnet mitt å sitte under der lenge.

Jeg kommer ikke til å bruke det originale regtrekket til zapp i det hele tatt og lurer på om det går ann å bruke et annet regntrekk til denne trilla?

Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Joda, det er greit, men jeg tenkte at hvis jeg følte det slik etter noen minutter så vil det vel etter en stund bli klamt for barnet også siden de ofte sitter lengre i vogna.

Kommer uansett til å finne på noe annet enn det heldekkende trekket, så spør igjen om noen har gode alternativ til det heldekkende trekket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...