Molait Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Gjør du her a? er ikke du "nok" gravid liksom? Synd det gikk som det gikk. Trur faktisk vi kunne rocka bim/twin treff. Tar meg stadig i å glise når jeg leser ting du har svart på eller skrevet. Me like. (og er stort sett meget enig) Kjenner meg egentlig klar for den +30år tråden. Synd man bare er 29 da. Klarte såvidt alt da jeg var 25 sist, men nå er det myyyye dulldill altså. Og etter en sa hvor man måtte føde barna sine så får man litt ja...skjønner folk synes det er trist å miste uansett når, men en + test før ikm og tr kommer på ikm eller dagen etter og det ropes sa og trøst og ja. Vel jeg var i dag å tente lys på graven til mine to små. Går ut fra du ser hva jeg mener. Man må i grunn akte sine ord her inne..hehe. Derfor vi har "tråden" på dib. En gjeng av oss fra bligravid tiden sist gang) Blir hakket og halshugd hver gang vi beveger oss ut fra vår trygge hule:)
Molait Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2009 Jasså, ser du svarer, men vil ikke svare meg altså?? Makan til frekk førkje!! Kan ha noe å si at dette nå lå på side 2, men det velger jeg å se bort ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå