Pumaliv Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Selv om jeg ikke har sovet en hel natt siden den lille plutten vår kom til verden, ønsker jeg meg allerede fler barn. Kjenner jeg lengter etter å være gravid igjen (helt sjukt). Gutten vår er den største gaven og lykken jeg noensinne har opplevd. Trodde aldri jeg skulle bli så lykkelig forelsket (stakkars mannen min;-)) i en sånn liiiten kar! Men, fornuften tar over... Må nesten få slappet av litt først - kanskje sove i noen mnd før det braker løs igjen. Tenker å begynne prøvingen neste sommer. Da vil storebror være nesten 2 år. Har også blitt enda mer redd for å ikke kunne få fler barn (verre enn det jeg var før jeg ble gravid første gang, huff for et nervevrak jeg er). Hva med dere andre? Er sånn en utålmodig sjel jeg :-D
mammae:-) Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Er ca 2 år og noen mnd mellom barna våres og synest det er en flott aldersforskjell, har mye glede av hverandre!!!!
yasmina Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Her er babyen vaar siste, er 26 mnd mellom han og nestemann og 15 mnd fra mellomste til eldste. 3 aar og 5 mnd fra eldste til yngste, alle gutter 3 stk er nok for meg kjenner jeg, men skjoenner lengselen, denne hadde jeg de to andre gangene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå