Belle76 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Sist Tirsdag våknet jeg med skikkelig vonde ben,pga alt vannet jeg hadde der. Bestemte meg for å ikke gå på skolen den dagen, og det var kanskje like greit,for den dagen hadde jeg mye kynnere. Jeg ringte føden i 18 tida, og fortalte at jeg hadde gått hele dagen med regelmessige kynnere, og at jeg hadde blitt strippet fredagen før. Jeg fikk komme inn på sjekk for å se om jeg hadde blitt mer moden. 2 cm åpning, og kynnere som kom hvert 10 minutt. Så spurte jeg; så det kan bli i de neste dagene da? Nei, i de neste timene..Men du velger selv om du vil legges inn no eller komme tilbake. Jeg valgte det siste, og kjørte selv hjem igjen.. I halv ti tida, var riene nede i 6-7 min mellom, og jeg ringte igjen å spurte om når jeg burde komme inn igjen.. Da lo de litt, fordi sist fødsel gikk så fort, så hadde de egentlig lyst til å ha meg der allerede fra da jeg var på sjekk...Jeg fikk beskjed om å komme når det var 5 min mellom... Kl 22.45var jeg på sykehuset... Timene som fulgte var temmelig harde...Vannsekken som barnet ligger i sprengte veldig på mormunnsåpningen, og tvang den åpen.. Vannet gikk kl. 02.30, og mormunnen klapset igjen, og åpningen og jeg hadde bare 3 cm åpning igjen. I de neste timene var riene nesten uutholdelig, men jeg tok ikke smertestillende.Og på 1,5 time,åpnet mormunnen seg 7 cm, og kl. 03.46 var Mikael her... Han veide 2745 gr og var 47,5 cm lang.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Gratulere så mye med lille Mikael!!! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå