Gå til innhold

Tøybleier og sol!!! Egentlig et gammelt husmortips..;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi hatt nydelig solskinn her, og mens lille gull å 7 uker sov formiddagsdupp vaske jeg bleier! Alle bleiene begynnt å få fiiiiine gule flekker, he he.. Men etter kun et par timer i solens stråler var de HELT hvite igjen ja!! I morgen tror jeg at jeg tar hvitdukene ute dersom det blir sol - de har noen flekker her og der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dyslektiker, men ser at jeg IKKE helt har truffet tastene helt bra... Går litt for fort :P

Skrevet

Så bra! Har tenkt å prøve det samme til uka.. Hvis det er fint vær da ; )

Hvilke type tøybleier bruker du? Vi kjøpte en pakke som heter Fra fødsel til potte fra BambinoMio på finn.no (kostet kun kr1500 selv om det var nesten ubrukt!!) og er STRÅLENDE fornøyd! Til og med mannen i huset synes de er fantastiske : ) (http://www.bambinomio.com/v06/prd/btp.cgi)

Nå er vi på ferie hos besteforeldrene og bruker engangsbleier og stakkars lille gutten min har allerede fått bleieutslett etter kun 2 dager!! Gleder oss til å komme hjem til bleiene våre!! Heheee... : )

Skrevet

Vi bruker Prefolds newborn med Thirsties yttertrekk, kjøpt fra bleieboden og så bruker vi BumGenious fra vårt første barn, de er onesize;)

Natten har vi hittill gått for ImseVimse frottebleier m ekstra innlegg og ullbukser utenpå;)

De brettebleiene var HELT gule altså, og ble kritthvite igjen - det samme med lommebleiene;) Nå har hun begynnt å bæsje bare 1 gang om dagen da, he he.. Så det blir mindre flekker etterhvert;)

Hun er 8 uker nå, og da vi måtte bruke engangsbleier her ei helg da vi var bortreist ble hun rød og bleieutslett tvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...