Gå til innhold

Noen som tilfeldigvis har bygd Sagatun fra Boligpartner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.boligpartner.no/ferdighus/Herskapelig/Sagatun/

Skal mest sannsynlig bygge hus om ikke alt for lenge, og sitter å drømmer meg bort i huskataloger. Er det noen her som har bygd Sagatun? I så fall, hva betalte dere for hele huset, all inclusive?

Blir sikkert alt for dyrt, men time will show. Uansett et utrolig fint hus.

Skrevet

DET lurer jeg også på. Et fantastisk hus!!

Skrevet

Det ser dritdyrt ut for å si det sånn :) Vi skal bygge et heelt vanlig 2,5-etasjes hus fra Nordbohus, og er snart oppe i totale kostnader på 2,7... Hehe.

Vil nok ikke forundre meg mye om dette huset (Sagatun) koster ca 2 mill, også kommer alle tilleggene. Å gange prisen med nesten 2 er ikke urealistisk :) Fikk en prisliste fra Boligpartner da vi holdt på å jakte, men fant den ikke i farta.

Anbefaler deg siden www.byggebolig.no, der er det MANGE mennesker som utveksler erfaringer, priser o.l. En flott side vi har hatt mye nytte av.

Skrevet

Har dere konkrete planer, forresten?? 1. august kommer det nye miljøforskrifter som gjør at alle hus blir en god del dyrere - men byggesaker som er sendt inn før da beholder de gamle prisene....

Skrevet

Er ikke bestemt når vi skal bygge, vet bare med 99% sikkerhet at det blir nytt hus innen et par-tre år. Liker å være ute i god tid med planleggingen:)

Så det skal bli enda dyrere å bygge? Som om det ikke er dyrt nok allerede.

Det som iallefall er fint for oss, er at vi får gratis tomt som er så godt som klar til å begynne å bygge på. Vil også tro at vi slipper å betale oppkoblingavgift på vann og kloakk, siden vi mest sannsynlig bare kan koble oss på det som er på gården der vi skal bygge. I tillegg kjenner vi en del håndverkere som kan hjelpe oss litt med grunnmur, snekkering osv. Så med dette i beregningen hadde jeg håpet at Sagatun kunne kommet rundt 3 - 3.2 mill, som er vår grense.

I følge Boligpartner koster det rundt 2.2. - 2.3 å bygge Sagatun - bare for byggesettet, så spørs om jeg kommer innenfor hva vi kan betale for et hus, selv om vi får en del ting billigere...

Skrevet

Dersom dere liker herskaplige hus, må dere sjekke Helvik Hus Tradisjon 515 :-)

Skrevet

Ja det var fint det!

Men vil tro det koster en smule også da...Likte forresten også 520.

Skrevet

Det koster en smule ja. . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...