1881 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 5 kilo f.eks med og kutte ut brødmat/frokostblandinger på kvelden og erstatte det med Herbalife shaken? Kommer jo også litt ant på hvor mye jeg trener og spiser sunt! Og ikke har jeg bare pulver og melk i, jeg har ferske jordbær i nå! Nam nam...
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 herregud sjøner ik hvorfor folk er så forbanna tilbakestående at di kjøper den slankedritten
1881 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 Det var jo koselig og si, kanskje jeg skal kritisere deg for det du putter i munnen din? Jeg prøver heller shake om kveldene fremfor alle som sier at man skal forsøke ketolyse, Lavkarbo, Grete Roede, Reductil... You name it!! For meg handler deg om velbehag og jeg ønsker ikke være kjempemett når jeg legger meg om kvelden og da synes jeg shake er helt perfekt! Kan forresten ikke begynne på Ketolyse da vi har kjent hjerstesykdom i familien og masse fett kommet jeg uansett til og bli dårlig av!
Hellinor Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Man går jo ikke ned i vekt FORDI man drikker Herbalifeshake, man må jo gå i underskudd i forhold til hva man forbruker. Men det kan jo være et greit alternativ til annen kveldsmat, jeg vet ikke hvor mange kcal en slik inneholder, 200 kanskje? Si at du trenger 2200 kcal for å holde vekten, da bør du trekke fra 500-800 kcal pr dag for å få et sundt vekttap, altså spise 1400-1700 kcal daglig. Det som er lurt er å registrere hva du spise, f.eks på vektklubben.no, og veie ALT for å ha kontroll. Spise du feks en skje olje ekstra på maten har du over 100 kcal som du kanskje ikke tenker over. Hvis Herballife hjelper deg til å holde deg innenfor kcalgrensen er det jo fint, men du kan jo likegodt spise to skiver ingers rugbrød med skinke som også er ca 200 kcal
Trollemor og snuppa! Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Jeg synes det er veldig kjekt med shake om morran, har ellers null matlyst og får i meg næring og kalorier gjennom drikke.. Blir nå dårlig med det fordi jeg synes man skal spise MAT sammen med ungene sine.. Er ikke bra å være dårlig forbilde og drikke slankepulver til frokost.. Men det var kanskje en annen diskusjon.. Du kommer sikkert til å gå ned, men hvor mye vil tiden bare vise..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Hvor fort du går ned avhenger av mange ulike faktorer. Hvor mye "fett" du i utgangspunktet har å ta av. Det er lettere å gå ned om du har 20 kg for mye enn om du egentlig er slank og bare vil ha av 3-4 kg.........Det er disse siste kiloene som er de tøffeste å få bort. Hvor aktiv du er Hvor mange kcal du spiser i løpet av en dag. Hvis du er ganske normalvektig og normalt aktiv ( med det mener jeg normal trening 2-3 ganger i uken) så må du nok ned på 1600-1800 kcal for å gå ned...................
guttogjentemamma;-) Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Måtte bare svare her... Jeg begynte på Herbalife for nesten en uke siden. Har stort sett tatt shake om morgenen og kvelden + vitamintablettene. Min motivasjon var å få økt energinivået. Når man er så trøtt at man nesten sovner på jobb og aldri kan se barne-tv med ungene fordi jeg bare sovner, blir hverdagen tung. Jeg har selvsagt ca 10 kilo jeg vil bli kvitt, men det føltes helt umulig når jeg var "helt på felgen". Min frokost har da bestått av en shake blandet med litt juice, vann og noe frukt. Dette tar jeg før ungene våkner, dvs mens jeg lager matpakke til barnehagen. Kveldsshaken tas etter deres leggetid. Når vi spiser middag, spiser jeg bare mer grønt og mindre pasta, ris og poteter. På lørdag tok jeg en shake ved siden av litt frokostblanding med nøtter. Ungene fikk smake shaken, men bare gryntet på nesen;-) På denne måten tenker jeg at energinivået blir betraktelig hevet, og jeg merker faktisk stor bedring allerede selv om kostholdet har "gått litt i dass" som det heter på fint;-) Den herbalife-damen jeg bruker er både fysioterapeut og ernæringsfysiolog, så hun kan sine saker. Jeg har tatt kontakt med henne etter at mange på jobben til mannen min forteller om økt energi og vekttap. Men, det beste er at de snakker om at søthungeren blir så og si borte - det lengter jeg etter og.... Lykke til;o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå