Gå til innhold

Hei Mylian....

Mama78 med tvillingene&prinsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å finne flere med to i magen som bor på Lillestrøm!

Jeg har termin noen uker før deg- 3.okt og venter en av hver. Har en gutt på 4 1/2 fra før.

Håper vi kan få god kontakt fremover, både med de to små inne i magen og etter de kommer ut:)

Er det ikke fantastisk å få oppleve dette?

Kanskje vi treffes i Frognerparken? Kommer nok ikke i morgen men satser på en tur neste torsdag. Tror da det er for gravide også- fint å få noen råd fra de som allerede har blitt tvillingmødre og hjelpe til med de søte små:)

Hilsen Mariann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter du tvillinger eller trillinger? På din baby har du skrevet du venter tre?

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hei!

Jeg VENTET trillinger.. Men den ene er død dessverre:-(.. Så artig at det er flere i liillestrøm som venter tvillinger da.. Hvor langt er du på vei nå? Vet du hva du får?

Jeg er skikkelgi spent på hvordan dette blir :-)

Skrevet

Er det fast treff i frognerparken da? Jeg har litt opptatte torsdager.. hehe.

Fra før har jeg ei jente på 2.. Hun gleder seg til å bli storesøster så langt hun "forstår" hva som skjer ;)Hun tror nok ikke de skal bli boende her. hehe

Skrevet

Huff beklager virkelig, det var trist...Håper virkelig det går bra med de to som er igjen der inne da! Jeg er i uke 26 nå, venter en av hver, merker masse bevegelse og syns magen min er veldig stor!

Var ute og kjøpte meg ny bikini i dag, er en str 38 til vanlig. Nå endte jeg opp med 44!! Ja ja, big is beautiful;)

Dette blir skikkelig spennende, litt glad jeg har en fra før slik at jeg har litt erfaring:) Men gleder meg virkelig.

Jeg har også vært litt opptatt på torsdager, så har ikke fått vært i Frognerparken enda. Men til uka skal jeg dra- er jo meldt supervær og sol også. Kan du ikke prøve å få det til du også så kan vi jo reise sammen inn til byen?

Skrevet

Det går bra nå:-) Det var omfattende skader på hjernen på tr3 og det ville aldri gått bra med h*n uansett...

Jeg er 21 uker og merker også masse bevegelse.. Har foranliggende morkake og de sa det ville væer en støtdemper.. Da tror jeg morkaka mi har misforstått for her merkes alt;)

Big er HOT! Selv tror jeg det blir lite bikini, men tankini :-p

Jeg er også glad jeg har en fra før, men hun er jo så "stor" nå, er så rart syns jeg, når jeg møter nyfødte. Med jenta mi kan jeg si "hva er det, er du sulten" og da sier hun "Nei ikke sulten, men tørst" f.eks. En nyfødt bare ser på deg. Hehe. Blri litt sånn, lille venn, hva gjør jeg med deg? Har nesten glemt det allerede. Er utrolig hvor fort man glemmer syns jeg..

Jo, jeg kna prøve til uka, da har jeg ingen planer sånn som det ser ut nå, når på dagen er treffene?

Jobber du eller er du sykemeldt? Jeg jobber egentlig med psykisk utviklingshemmede men er sykemeldt fra jobben nå.. Skal ta omskolering fra NAV etter endt permisjon og hjemmetid (er kokk, men ryggen..). Kjenner jeg trenger den sykemeldingen, med bekken, kvalme og alt som dette svangerskapet har ført med seg.. Er jo godt å ha litt overskudd også.

Hvordan fant du ut at det var to? Er dine naturlige? Mine er spontane, kun stimulert med hormoner for å få eggløsning, litt festlig. Syns det er rart det i det hele tatt går an å få to barn i magen!! Gutt og jente her og forresten.

Jenta mi skjønner heller ikke at det er to barn i magen.. Hun skjønner det kommer en gutt men hun tror han kommer på døra.. Hadde det vært så vel.. Hadde blitt mange søsken da ;)

Skrevet

Hei igjen! Sendte deg en melding til postkassen din- har du fått den? Ikke prøvd det før- vet ikke om det funker..

Uansett, jeg drar innover til Frognerparken i morgen til kl 12 og håper å treffe deg der også! Håper det kommer noen og at ikke alle har reist på ferie:)

Skrevet

Hei! Fikk posten din og la deg til på msn jeg :-) Var du på treff? Var det koselig? Var kjempeopptatt hele torsdag ...

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei igjen:)

Beklager tregt svar. Vært på noen små ferieturer i mellomtiden.

Ja var der men så ingen andre. Kanskje de hadde bestemt å ta en pause pga ferie? Satt ved hovedporten fra ti på tolv til tjue over. Så ikke en eneste tvillingvogn:(

Så: dere som pleier å treffes- gi et hint om når dere starter opp igjen?

Og mylian- send en mail hvis du har tid til å treffes en dag etterhvert i Lillestrøm da:)

Skrevet

hei dere. nå i sommer har vi truffet hverandre hjemme hos hverandre siden vi har vært så få. men jeg sender deg mobilnr mitt i en pm til deg..

hilsen lene og to søte små

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...