juli-prins:-) Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg føler at jeg har lett overalt og det er jo bare bodyer og bukser å finne..! Tenkte kanskje det var lurt å kjøpe noen vanlige sparkebusker så det ikke er noen buksestrikk som presser på den lille babymagen, men det er jammen ikke lett å finne. Har bare et par stykker fra Fru Lyng, men de er jo sånne tykke i fløyel, det kan jo bli litt klamt i juli og august. Noen som har funnet noen de kan anbefale?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Ja det samme lurer jeg på. Jeg har bare sett en sparkebukse i butikkene, g det var på salgstativet til kapp ahl... synes det er veldig rart...
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Helt enig! Det er jo helt umulig å finne jo! Men jeg har funnet noen få på cubus, også lindex tror jeg har noen, heldigvis har jeg masse sparkebukser i fra eldstejenta, dem er bare 2 år siden det ble brukt så dem ser ikke gamle ut da akkurat
thea - M har gull i gulping Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 name it og benetton har mange fine...
thea - M har gull i gulping Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 ellers kan du bestille noen fra internett om du finner noen.. søkte bare ''sparkebukse'' nå for å se hva som kom opp og da kom det opp forskjellige sider som selger det og annet babytøy
thea - M har gull i gulping Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 ellers kan du bestille noen fra internett om du finner noen.. søkte bare ''sparkebukse'' nå for å se hva som kom opp og da kom det opp forskjellige sider som selger det og annet babytøy
Frøken Spjåk Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Nøstebarn har noen som er fantastiske i ull/silke, men de koster jo litt. Er utrolig myke og tynne!
❤Silly Dilly ❤ Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har kjøpt kjempe søte sparkebukser i 2-pak på H&M. Et par i str 56 og et par i str 62. Veldig fornøyd med de-og de er billige =)
Poppie Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 Har også kjøpt noen (helt enkle og billige) på H&M. De er veldig myke og gode uten harde sømmer, og er tynne og lette, i bomull. Anbefales!
juli-jenta Skrevet 11. juni 2009 #11 Skrevet 11. juni 2009 Har kjøpt på Cubus og Lindex...er ikke så mange som har sparkebukser med hele ben virker det som...har kjøpt noe fra ellos, men synes kvaliteten på stoffet var litt grovt og tett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå