christianne Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror jeg er skulle hatt mensen idag, men jeg er ikke sikker.. Har hatt ømme bryster i litt over to uker nå og de ømme brystene kommer vel etter el? er det noen som vet??? jeg pleier ihvertfall å få mensen etter at jeg har hatt brystspreng i to uker.. har hatt syklus på 42 dager.. men den siste var på 37.. Lurer også på hva som skjer med brystsprenget hvis man er gravid.. Har ikke kommet meg til apoteket for å kjøpe en test idag.. jeg blir gal av å lure:D , dessuten er jeg livredd for å håpe, siden jeg alltid blir så skuffet.. men jeg må på do hvert 15. minutt og det stikker nederst i magen da..
-Latte Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Får desverre ikke vite uten test eller vente og kanskje da få tr. Sånn er det:) Jeg pelier ikke være spes. øm i puppa før tr, men de gangene jeg har vært gravid har jeg vært veldig øm. Starter vel rett rundt ikm. At det stikker kan være så mangt, men også svangerskapsrelatert. Do 15min...kan være gravid, eller kan ha økt inntak av kaffe/te/drukket mer enn vanlig/uvi. Det osm er kjedelig med tegn. Det kan være...men så kan det også være masse annet. Vent et par dager da vel, og så ta en test om ingen tr. Om du trooor du skulle hatt tr i dag kan det jo være du skulle hatt i morgen eller dagen etter. Klart man er spent, men tester er dyre i lengden og, spes om tr likevel kommer dagen etter.
gledebarnet2 Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Det kan faktisk høres ut som om du har blitt gravid- minner om min egen situasjon, skikkelig ømme bryster(litt sterkere enn før mens) og stikkninger nederst i magen. Du kan også få på følelse at du får mensen- litt vondt i magen- men mens kommer ikke. Men du kan jo såklart finne ut ved å kjøpe test eller vente litt til.
christianne Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2009 Tok en test idag, siden jeg holdt på å kaste opp to ganger.. Jeg er gravid da:D herregud, jeg tror nesten ikke det er mulig. Det var 5pp!! Og jeg har fått beskjed om at jeg kanskje aldri kan få barn pga ganske alvorlig pcos.. Nå håper jeg bare at alt går bra og at vi får en liten gutt el jente i februar:D.D:D:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå