Gå til innhold

Mens etter minipilleslutt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på minipillen i begynnelsen av mai. Har nå gått 5 uker uten at mensen har dukket opp.....men heller ikke gravid (selv om vært full av syptomer...).

Hvor lang tid tar det før en får mensen tilbake? Vil ha den tilbake nå så jeg kan starte prøvinga skikkelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sikker på minipille, men på p-pille kommer det annpå hvor lenge du har gått på den og om du har hatt mensen hver gang du skal. jeg slutta på p-pilla i mars og fikk mensen etter 6uker. første gangen jeg slutta på pilla(måtte slutte grunnet operasjon) tok det 1år før jeg fikk mensen. har nå vært uten p-pille i tre mnd, men mensen kommer og går akkurat som den vil

Skrevet

Hadde du den typen hvor man ikke får mensen? Jeg mener at den er ganske lik p-sprøte, og at det kan drøye litt før kroppen kommer i gjenge igjen. Kanskje ikke noen trøst men..

Skrevet

Jeg sluttet på minipille i begynnelsen av mai(1.mai) også, og fikk mensen for to dager siden:-)

Lykke til og håper du også får den fort!

Skrevet

Takk for svar!

Håpe...håpe...håpe at det går fort for meg og... Har vondt i magen nå og håper den er på gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...