Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var en debatt på nrk1 igår kveld om nettop den slankepillen - noen mente den ikke virket, mens produsenten av Alli hevdet at gjennomsnittet av de som brukte pillen gikk ned 2-3 kg på 6mnd....

Ikke så mye å rope hurra for, med andre ord...Men jeg har jo ikke prøvd den selv, da...

brukt den i 2 dager nå å fettet renner bokstaveli talt ut. har gått ned 600 gr. denne pillen forlanger kostholdsendring for at d skal funke å det er bra. spiser du for mye fett så er d ingen vits å ts den, samme hvis du ikke spiser fett.

hei!

Jeg har gått på Alli i 2 uker nå og har gått ned 1.5 kg hver uke (3 kg) til sammen. Så det ser ut til at den hjelper meg. Kostholdet endret jeg da jeg fikk svangerskapsdiabetes, og har fortsatt etter at jeg fikk vesla. Etter fødsele gikk jeg ned alt med engang, men så stoppa det opp. jeg trengte virkelig en piff for å få i gang slankinga, og det føler jeg virkelig at jeg har fått! Nå er jeg super motivert!

Jeg har laget meg en slankelogg som jeg fører en dag i uka, hver torsdag (det er forbudt å veie seg andre dager..hehe). Der skriver jeg opp vekt og cm rundt mage, lår og overarm.

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...